Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1235
Hey freaks!
Fikk nylig inn en boks Tramadol som var henta i utlandet. Pillene er røde, runde og uten noe merking, tall eller delestrek. Kommer i pille "glass", men i plast, og pakkes i 200 piller pr pakke. Står 200mg på boksen. "Manufactured in India by: HAB PHARMACEUTICALS & RESEARCH LIMITED"

Tok 1 i går, og 1 til etter en times tid. Smalt godt og ble sløv og euforisk. Samme i dag, også 2 piller. Sitter å nodder ut, ser såvidt noe fordi alt er blury og med et sinnsykt dobbeltsyn. Hele rusen minner svært om heroin, med en hovedvirkning på kun 2-3 timer.

Så, tanker rundt dette?
Noen som har vært bort de samme pillene, eller har noen formening om eventuelt Fentanyl?
Jeg har tidligere mye erfaring med tramadol. 200mg fra apotek i Norge er depottabletter. De "funket" ikke på meg i det hele tatt.
6 x 50mg funket myyye bedre.
Jeg noddet heller ikke av de men ble veldig euforisk og det varte 6-8 timer.
Fentanyl har jeg ingen erfaring med men, det høres ikke ut som typisk tramadol-virkning slik jeg har erfart tramadol.
Hvor lang tid sånn ca tok det før de kicket inn? Syns rusen din varte veldig kort for tramadol å være
Sitat av Alge Vis innlegg
Hvor lang tid sånn ca tok det før de kicket inn? Syns rusen din varte veldig kort for tramadol å være
Vis hele sitatet...
Var det jeg og mente, da jeg knasket 50mg var jeg i fin form hele dagen.
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det høres ikke ut som tramadol. Knaska depot tabletter med tramadol og var oppe i 3000mg. Det er ikke noe lignende følelse / rus som heroin etter det jeg kan huske.
Ble veldig oppstemt og i godt humør, energisk, fikk lyst til og gjøre noe og satt igang med ting, "småstein" følelse i kroppen og litt tyngre pust er det jeg assosierer med tramadol.
Tramadol virker / henger også i lengre enn 2-3 timer / 6 timer da jeg følte at hurtigvirkende tramadol kunne være i 10 timerish og depot hang i 14-16 timerish.

Har selv vært med og koke opp fentanyl plaster og skutt, jeg må si jeg synes det høres mere ut som noe i fentanyl / morfin / heroin gaten du har fått.
Virkningen inntraff etter rundt 60-90 min. Begynte rolig etter 1 times tid, men den gode delen av det varte ikke så lenge. Følte et konstant behov for å dytte i meg flere, og det minnet mere om sterkere opiater enn Tramadol.