Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 9953
Hei! Spiller litt på en app som heter Pokerrr2, hvor man vippser, eller har oppgjør satte dager, også spiller man vanlig cash game, eller turneringer. Jeg bare lurer på om det er flere som spiller her? Tenkte kanskje jeg kunne laget en egen freak-klubb inne på appen.

Kanskje litt dårlig formulert, har ikke fått i meg kaffen enda. Bare spør hvis du syns dette er interessant og vil vite mer!
Så det er play money men man er solidarisk ansvarlig for å betale folk man taper til 1 gang i uken ?
Det stemmer, mvpclips. De klubbene som er nå må man godkjennes over facebook osv først. Så litt kjipt hvis man ikke etterkommer tapene sine, da man blir utestengt i fremtiden. Og det er jo også forsåvidt mye kjennskap til hverandre innad i disse klubbene.
Sitat av https://www.dinside.no/mobil/populaere-pengespill-apper-utestengt-fra-app-store/70060243
Populære pengespill-apper utestengt fra App Store
Vis hele sitatet...
Har du evt tenkt å sette opp en klubb med rake da? Dette er jo en app hvor folk tjener seg søkk rike på å rake inn titusener om dagen ved å hoste klubb. Kanskje ikke helt innafor, disse appene er jo også fjernet fra appstore men går an å komme seg gjennom ved å endre region/ha utenlansk Apple ID.

Mange som ikke klarer å stoppe også som fører til at man evt ikke vil få pengene sine med mindre klubbene garanterer og bruker buffer skapt fra rake. De fleste spillerne spiller vel også på "krit/liste" og det er vipps/revolut/bank som fungerer.

Om du skal lage klubb, noe som kanskje ikke er helt anbefalt, sørg hvertfall for "cash in cash out" så man vippser/overfører til escrow før man kan spille.
Sist endret av Hater_mordin; 27. februar 2019 kl. 11:26.
Dette er overhodet ikke ment for å tjene penger ut av rake. Rake vil ikke engang være skrudd på. Og ja, det må vippses først for å spille.
Har spilt ekstremt mye på denne appen siste halvannet året. Medlem av et par klubber med mye aktivitet.
Meldte meg ut av klubbene siden det er stort sett 5/10 og 10/20 limits, foretrekker lavere stakes (siden appen er rigga til setups fra en annen verden)

De klubbene jeg var med i så var det vipps i forkant til klubben ble kjent med deg og tillitsgrunnlaget var der. Deretter bestemte man selv en CAP for uka før oppgjør

Blir gjerne med dersom det vil bli lagt opp til NL/ROE 2-4 / 3-6 / 4-8 spill
Sist endret av prick; 27. februar 2019 kl. 12:28.
Haha, kjenner igjen det du sier med insane setups :P

Limitsa du nevner er helt innafor! Ganske lei 10/20 nå, da det blir fort dype stacks og store potter etterhvert.
Prøvd å grindr ut alle klubbene fra 36 til 510, klarer det aldri. Det er overaskende høyt nivå helt ned på 36 faktisk. Dog har jeg et par venner som tjener grovt på 2550 - så det er absolutt mulig.

Er det noen her som sitter på info over hvor mye disse klubbene tjener? Raken er grov, på alle stakes, det er det ingen tvil om.
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Prøvd å grindr ut alle klubbene fra 36 til 510, klarer det aldri. Det er overaskende høyt nivå helt ned på 36 faktisk. Dog har jeg et par venner som tjener grovt på 2550 - så det er absolutt mulig.

Er det noen her som sitter på info over hvor mye disse klubbene tjener? Raken er grov, på alle stakes, det er det ingen tvil om.
Vis hele sitatet...
Klubbene tjener dødsbra. Har venner som raker 50k+ i uken.
Sitat av lolkeen Vis innlegg
Hei! Spiller litt på en app som heter Pokerrr2, hvor man vippser, eller har oppgjør satte dager, også spiller man vanlig cash game, eller turneringer. Jeg bare lurer på om det er flere som spiller her? Tenkte kanskje jeg kunne laget en egen freak-klubb inne på appen.

Kanskje litt dårlig formulert, har ikke fått i meg kaffen enda. Bare spør hvis du syns dette er interessant og vil vite mer!
Vis hele sitatet...
Hei, jeg er veldig interessert i å delta på dette. Får dessverre ikke funnet appen på App Store. Noen tips?
Du må endre land til Sverige/danmark, installere også endre tilbake til foretrukkent
Sitat av prick Vis innlegg
Du må endre land til Sverige/danmark, installere også endre tilbake til foretrukkent
Vis hele sitatet...
Må vel også ha en utenlansk apple ID? Med å endre land mener han endre region på iPhone under innstillinger->generelt
Jeg behøvde ikke det på en låne-iphone jeg brukte (bruker android), men ser at flere av klubbene nå har oppretta utenlandske apple-IDer du får låne til dette, så du har nok rett
Sist endret av prick; 28. februar 2019 kl. 11:43.
Det koster app-gull å hoste games så du skal ha stødig winrate for å drive klubb uten..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Løfter tråden litt jeg.

Har mer eller mindre hatt et pokerfritt 2019, men kjenner lysten er tilbake. Ser hovesaklig etter 3-6, gjerne med NLH, ROE og PLO.
Noen som vet av noen klubber som kjører det ?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av prick Vis innlegg
Løfter tråden litt jeg.

Har mer eller mindre hatt et pokerfritt 2019, men kjenner lysten er tilbake. Ser hovesaklig etter 3-6, gjerne med NLH, ROE og PLO.
Noen som vet av noen klubber som kjører det ?
Vis hele sitatet...

Vi har et opplegg der vi kjører 4-8nlh koselag, pluss low stake turneringer (+-300)
Gi en lyd om jeg skal sette noen opp