Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2463
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det normalt å få mer vondt i tannkjøtt og tenner av å trappe kraftig ned på snus? Blir bedre med en gang jeg tar en snus. Noen som har opplevd det samme?
Sikkert ikke så uvanelig jeg får vondt i tennene om jeg sovner med snus og våkner opp
Holder selv på å slutte, merker mye ising i tennene for tiden. Holdt meg 1 mnd nå.
Holdt meg i 6 uker her...Vanligvis har jeg hatt problem tannkjøtt med snus.Jeg vet ikke om det er medvirkende årsak. Nå merker jeg ingenting.
Snus tar knekken på litt bakterier i munnhulen og tenner, selv om det er skadelig for tannkjøttet holder det munnen til en viss grad «ren». Basisk er snus og så det reduserer syreskader til en viss grad. Er vel ikke så mye mere enn å anbefale bedre tannhelse. Tyggis pleier hjelpe når der blir lenge mellom tannpuss og måltid..
Fikk vondt i en visdomsjeksel når eg var uten snus, det viste seg at den var rotten og måtte fjernes.
Snusfri i 3 mnd nå. Ingen problemer her.
Snusfri siden 1. januar, har ikke merket noe til dette selv.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det normalt å få mer vondt i tannkjøtt og tenner av å trappe kraftig ned på snus? Blir bedre med en gang jeg tar en snus. Noen som har opplevd det samme?
Vis hele sitatet...
Er det «løs» snus det er snakk om eller portion?
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av OnkelJubalon Vis innlegg
Er det «løs» snus det er snakk om eller portion?
Vis hele sitatet...
Portion, aldri likt løs.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
om jeg husker riktig er det et munnskyldevann som heter "corsodyl" eller noe lignende, fåes kjøpt på apotek. Det er utrolig effektivt mot vondt tannkjøtt pga snus