Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2156
Hei.
Har iPhone 5s IOS 8.1.

Jeg har 0 kontakter på telefonen min, og lurer på hvordan jeg kan få alle facebook-brukerne som har lagt ut nummeret sitt der, på min telefon..

Sync.ME sier bare at jeg ikke har noen kontakter.
Og Facebook appen i instillinger står det "Updated: 0 contacts"..

Hjeelp!

EDIT: Slo på kontakter via iCloud, og nå kom det plutselig 145 kontakter... Rart.. Men har 914 stk på facebook.
Sist endret av pcn00b; 12. november 2014 kl. 09:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
De andre kontaktene dine har antakeligvis ikke lagt ut nummeret sitt, eller skrudd av deling av personlig informasjon.
Trådstarter
98 3
Sitat av RandomNykter Vis innlegg
De andre kontaktene dine har antakeligvis ikke lagt ut nummeret sitt, eller skrudd av deling av personlig informasjon.
Vis hele sitatet...
Ah good point. Takk
Det går ikke å få kontakter MED tlf på iphone, å det har det aldri gjort... Ja du kan synkronisere kontaktene å få ALL info utenom tlf nr, aldri forstått hvorfor.. Android får det jo til
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av pcn00b Vis innlegg
Ah good point. Takk
Vis hele sitatet...
Det er uvanlig, i hvert fall ikke normen, å dele telefonnummeret sitt på Facebook. Spesielt jenter kvier seg for å legge ut kontaktinformasjon på Facebook. Dermed kan du godt ha 915 venner på Facebook, men kun 120 på mobilen.