Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 953
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Halla folkens, Jeg har gått helt ute av ideer på munch etter og ha røyka meg kake så lurer jeg på hva dere bruker og spise & drikke etter derre har røyka dere stein?. Min favoritt er vell pølsegratteng altså mac’n cheese med Pølse biter med et iskald glass med øl ved maten
Alt med ost.
+
Har ikke tall på alle de gangene jeg har blitt sugen
på noe søtt og har satt i gang med sinnsyke bake prosjekt
mitt på natta i mangel av annet snaks.
Fritert kylling med en saftig dressing du liker slår aldri feil
sjokoladelakris

Sorry, leste bare trådtittelen
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Sorry, leste bare trådtittelen
Vis hele sitatet...
må innrømme at jeg var fristet selv, men turte ikke
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mer røykings og kanskje et par pils pluss en god middag og dessert.
Imellom interesser
Er ikke litt av greia å få lyst på noe man ikke har da og så ta opp kampen som fører med å måtte dra ut på butikken og kjøpe det i den tilstanden?

Ellers 2nder jeg bakeprosjekt. Bananfritter er en gjenganger, 3-5 ingredienser pluss noe søt saus hvis tilgjengelig
Er det ikke like greit å bare fortsette på den tidligere tråden om topic som "kuami" har linket til?
Sitat av Bothrops Vis innlegg

Sorry, leste bare trådtittelen
Vis hele sitatet...
Haha du kom meg i forkjøpet. Tenkte akkurat det samme
Maarud Double Cut - Roasted Onion og noe kaldt å drikke, som en iskald Cola eller Burn Energy hvis hvis jeg er helt tappet for energi.