Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2015
Anonym bruker
"Fiendtlig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, tok opp igår, startet i 18tiden med dropp så videre ut over kvelden mer lisser. I natt og i mårrest får jeg blodtrykksfall og dotter i ørene når jeg røyser meg opp, normalt? Har blitt litt bedre


Mitt utstikkende organ har heller ikke gått tilbake til normal størrelse,er 12 timer siden siste lisse og har klart å sove 2 timer, pupillene ble normale for 3timer siden.

Takker for hjelp
Anonym bruker
"Fiendtlig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vil det gå seg til?
Når spiste du sist? Blodtrykksfall kan komme av at du har ruset deg og ikke spist på mange timer.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, helt normalt
Anonym bruker
"Fiendtlig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har spist flere ganger
Anonym bruker
"Fiendtlig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
2timer siden
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, vil se det er ganske normalt. Besvimte en gang jeg reiste meg etter en heftig kveld/natt. Våknet opp på gulvet og skjønte ingenting.

Hatet speed-nedtur. Det er fan meg ikke verdt moroa.
Jada. Ta det med ro, går seg til.
Det tuller med hjerterytmen og trekker sammen blodårene som gjør at man får høyt blodtrykk og da er det slettes ikke uvanlig ved brå bevelgelser; nettop å få et fall i blodtrykket
Anonym bruker
"Fiendtlig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
"Lillingen" har ennå ikke blitt normal. Er ca 17timer siden siste lisse.. bynner å lure hvordan jeg skal få blodsirklasjonen tilbake :/
Anonym bruker
"Fiendtlig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan det være nedtur som er grunnen til at det er slik? Har ikke vært sånn så lenge tidligere.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Garantert nedtur, prøv å slapp av. Vært gjennom samme helvette lang tid etter minidose. Kjennes ut som man oppriktig skal sprekke vært jævla minutt hihih!
Anonym bruker
"Fiendtlig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for innspill.
Alt ordnet seg etter mye spising,vann og søvn