Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 7286
Hvor mye pleier dere å ta/hva er det meste du har tatt på en gang?
Personlig fyller jeg 2 isi dispensere i en ballong for så å inhalere alt.
Får en utrolig deilig følelse i kroppen som varer intenst i ca 30sek.

Teoretisk spørsmål; hvis jeg hadde satt meg ned utenfor Oslo City for så og inhalere patron etter patron, kunne politiet gjort noe?

Det man får på fødeavdelingen eller tannlegen, er det like potent som disse patronene? For jeg blir virkelig helt borte i de 30 sekundene.

Har lest mye om at det er HELT ufarlig, men hvordan er det hvis du tar over 20 stk daglig over en god stund. Like trygt?
Noen som har tatt det i kombinasjon med andre rusmidler?
Sist endret av pkk1990; 11. mai 2012 kl. 21:20.
Jeg pleier å ta et par spiseskjeer på jordbærene mine, av å til, er ikke noe som en god dose med endorfiner.
Ja, politiet kan gjøre noe. Du ruser deg i offentlig sektor. Til det punktet at du blir "helt borte".
Trådstarter
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Jeg pleier å ta et par spiseskjeer på jordbærene mine, av å til, er ikke noe som en god dose med endorfiner.
Ja, politiet kan gjøre noe. Du ruser deg i offentlig sektor. Til det punktet at du blir "helt borte".
Vis hele sitatet...
Spiseskjeer? Er du sikker på at vi snakker om det samme, jeg snakker om gassen i ren form. Får man merkbar rus ved å lage krem med de?
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Spiseskjeer? Er du sikker på at vi snakker om det samme, jeg snakker om gassen i ren form. Får man merkbar rus ved å lage krem med de?
Vis hele sitatet...
Mulig noen fleiper med deg siden du allerede virker "smart" nok til å ikke skjønne det ^^
Trådstarter
Sitat av Gig Vis innlegg
Mulig noen fleiper med deg siden du allerede virker "smart" nok til å ikke skjønne det ^^
Vis hele sitatet...
Hva mener du med det?
Var det så utenkelig at han hadde brukt det til å lage krem?
Tror du patronene hadde vært til salgs om man ble rusa av å lage krem med de?
Sist endret av krJo; 11. mai 2012 kl. 21:41.
politiet kunne tatt deg med til stasjonen, kanskje prøver og shit... men siden det varer så kort kan du bare si du lekte downs for å sjekke hva som kunne skje
Sist endret av Spirituell; 11. mai 2012 kl. 21:51.
Kan jeg spørre hva dette er for noe?
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Spiseskjeer? Er du sikker på at vi snakker om det samme, jeg snakker om gassen i ren form. Får man merkbar rus ved å lage krem med de?
Vis hele sitatet...
Ja, du får en rus, men kanskje ikke merkbar. En liten boost av masse rare biokjemiske stoffer i hjernen slipper løs. Men nei, det var ikke seriøst ment.

Sitat av mroj Vis innlegg
Kan jeg spørre hva dette er for noe?
Vis hele sitatet...
Det er lystgass, søk det opp.

Sitat av krJo Vis innlegg
Tror du patronene hadde vært til salgs om man ble rusa av å lage krem med de?
Vis hele sitatet...
Ja, det er de. Trur du bensin hadde vært til salgs om du fikk rus av det?
Sist endret av TheGloryHole; 11. mai 2012 kl. 22:32.
Du kan få hjerneskader av det, pkk. Så det er ikke helt ufarlig, nei. Har også hørt litt om at folk har daua av det, men det er jeg ikke 100% sikker på.
o shit waddup
Jeg har lest her og der at enkelte krempatroner gjør at man ender opp med et slags oljeaktig belegg på innsiden av ballongen/dispenseren etter litt bruk, og at andre er renere. Du burde i alle fall sjekke ut det, og ta det med i regninga når du vurderer hvor trygt det er, og da særlig over lengre tid. Gitt at det selges i Norge så antar jeg at det må være godkjent av mattilsynet, og da er det i alle fall relativt trygt å putte det i munnen. Hvorvidt dette også gjelder lungene må den enkelte avgjøre, men i seg selv vil vel ikke medisinsk lystgass være livsfarlig.

Verdt å notere at nivåene vitamin B12 synker i kroppen ved bruk, så ta en tur på helsekosten.

Uten å ha prøvd det selv, har jeg også lest om mange som har kombinert det med psykedelika, og det virker ganske intenst. Ville dog ikke prøvd den kombinasjonen utenfor Oslo City.

Folk som ruser seg offentlig får vel som regel klammeri med politiet, uansett. Om du dog klarer å få det til å se ut som om du casually sitter og blåser opp og ned ballongen din, kan du vel klare det. Kle deg ut som klovn?
Sist endret av ulldott; 12. mai 2012 kl. 11:05.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
det er ikke lov å være synlig beruset i offentlig rom, så ja, du kan bli tatt og straffet for det.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Pisspreik Vis innlegg
Du kan få hjerneskader av det, pkk. Så det er ikke helt ufarlig, nei. Har også hørt litt om at folk har daua av det, men det er jeg ikke 100% sikker på.
Vis hele sitatet...
Vennligst henvis til kilder på at man kan få hjerneskader av det. Skal man dø av det så må man opptrå ekstremt idiotisk, da ved å enten løpe rundt når man er ruset og falle ut av et vindu eller lignende, eller ved å ikke puste annet enn ren N2o frem til man dør.

Det nytter heller ikke med noe "men det er jeg ikke 100% sikker på" på et nettforum.
Sist endret av Dongerino; 12. mai 2012 kl. 14:02.
Siden vi er inne på det tema her; har hørt man får kjøpt disse patronene på Clas Ohlson? Selger de disse til folk under 18?

Og hvis de spør, hva er en snedig forklaring på hva jeg skal bruke de til?
Sitat av Pisspreik Vis innlegg
Siden vi er inne på det tema her; har hørt man får kjøpt disse patronene på Clas Ohlson? Selger de disse til folk under 18?

Og hvis de spør, hva er en snedig forklaring på hva jeg skal bruke de til?
Vis hele sitatet...
Hva du skal bruke dem til? Lage krem såklart. Det er det de er til.
nFF-bruker
20 5
Sitat av somnium Vis innlegg
det er ikke lov å være synlig beruset i offentlig rom, så ja, du kan bli tatt og straffet for det.
Vis hele sitatet...
Kilde? Synes jeg ser berusede folk hele tiden.
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Jeg pleier å ta et par spiseskjeer på jordbærene mine, av å til, er ikke noe som en god dose med endorfiner.
Ja, politiet kan gjøre noe. Du ruser deg i offentlig sektor. Til det punktet at du blir "helt borte".
Vis hele sitatet...
Jeg pleier å mikse inn sjokolade jeg har raspet opp i kremen, ganske digg. Sjokoladeinneholder også endorfiner, så i det store og det hele er det jo en fest av rusmidler som kolliderer.
Sitat av haukaun Vis innlegg
Kilde? Synes jeg ser berusede folk hele tiden.
Vis hele sitatet...
Ja, ikke alle som følger loven. Spesielt ikke når de er berusede.


Sitat av olaPola Vis innlegg
Jeg pleier å mikse inn sjokolade jeg har raspet opp i kremen, ganske digg. Sjokoladeinneholder også endorfiner, så i det store og det hele er det jo en fest av rusmidler som kolliderer.
Vis hele sitatet...
Spesielt når du spiser den lumske miksturen av kroppen til et kvinnfolk, mens du tar henne bakfra mens hun suger deg. Da er det en fest av biokjemiske stoffer da.
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg

Spesielt når du spiser den lumske miksturen av kroppen til et kvinnfolk, mens du tar henne bakfra mens hun suger deg. Da er det en fest av biokjemiske stoffer da.
Vis hele sitatet...
Veldig interessert hvordan én dame kan suge deg mens du tar henne bakfra.
▼ ... over et år senere ... ▼
Kjøpte isi krempumpe fra Jernia i dag, men fulgte bare med en patron. De hadde ikke flere på lager heller, ei heller c. ohlson... Utrolig moro i 30 sek ja :P Brukte tom krempumpe og ballong. Men virker som at det er vanskelig å finne patroner
Sitat av somnium Vis innlegg
det er ikke lov å være synlig beruset i offentlig rom, så ja, du kan bli tatt og straffet for det.
Vis hele sitatet...
Avregistrer deg på forumet, plis.

Forøvrig:
Hvorfor i helvete skal du ruse deg på matvarer eller noe som brukes til å lage mat?
Ta heller og injiser bensin. Fungerer fett!

Advarsel: Ikke ta meg seriøst!
Hvor får man kjøpt dette og hvordan går man frem med og innhalere det? Noob question n1.
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Avregistrer deg på forumet, plis.

Forøvrig:
Hvorfor i helvete skal du ruse deg på matvarer eller noe som brukes til å lage mat?
Ta heller og injiser bensin. Fungerer fett!

Advarsel: Ikke ta meg seriøst!
Vis hele sitatet...
This!..

Neida, N2O er morsomt å digg i mange settinger det,
gir en herlig boost om du allerede er ute på "tur".


Angående det SOAN sier: Du kan få hjerneskader av det, pkk. Så det er ikke helt ufarlig, nei. Har også hørt litt om at folk har daua av det, men det er jeg ikke 100% sikker på.

@SOAN:
Om du ikke vet hva du prater om så kan du heller stikke en annen plass
å registrere deg, for å spre bullshit fakta!

Høyt forbruk av N2O, kan/vil føre til stor B12 vitamin mangel,
noe som gir særs uhyggelige bivirkninger (google it ffs),
hva kan du gjøre for å forhindre dette??
Motarbeid dette godt mulige utfallet ved å innta B12/B vitaminer selvfølgelig,
å kanskje vurdere å stoppe mens leken er god..
Sist endret av Eyeamare; 18. september 2013 kl. 06:44.
Steve- O Demise and Rise
Her er en som digger sånn gass. Du blir litt rar ser det ut som. vil du være sånn?
Da jeg fødte lå eksen som en haug i en lenestol med lystgassmasken over ansiktet og stønnet "ah, euforisk...fantastisk" mens han fniste som en småjente. Slik holdt han på i timensvis. Selv fikk jeg aldri prøvd noe mer enn et sniff nå og da når jordmoren stakk hodet inn og han klasket maska over ansiktet mitt isteden.

Sitat av Susanna Vis innlegg
Da jeg fødte lå eksen som en haug i en lenestol med lystgassmasken over ansiktet og stønnet "ah, euforisk...fantastisk" mens han fniste som en småjente. Slik holdt han på i timensvis. Selv fikk jeg aldri prøvd noe mer enn et sniff nå og da når jordmoren stakk hodet inn og han klasket maska over ansiktet mitt isteden.

Vis hele sitatet...
HAHA, hørtes ut som en hyggelig dude!

Det kan jo nevnes at lystgass du får på sykehus/tannlege, er voldsomt utblandet med oksygen, om jeg ikke husker helt feil, er blandingsforholdet
noe rundt 90% Oksygen og kun 10% N2o.
Ja, der får du jo bare utdelt denne masken som man i prinsippet kan puste i så lenge man vil. Om det ikke hadde vært noe oksygen i blandingen kunne det jo fort blitt problematisk.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
HAHA, hørtes ut som en hyggelig dude!

Det kan jo nevnes at lystgass du får på sykehus/tannlege, er voldsomt utblandet med oksygen, om jeg ikke husker helt feil, er blandingsforholdet
noe rundt 90% Oksygen og kun 10% N2o.
Vis hele sitatet...
Verdt å merke seg at atmosfæren vanligvis bare inneholder sånn cirka 20% oksygen (mesteparten er nitrogen). Om du får i deg høykonsentrert oksygen over lengre tid kan du faktisk bli syk av det. Men jeg skjønner hva det er du prøver å si.
Sitat av panopticon Vis innlegg
Verdt å merke seg at atmosfæren vanligvis bare inneholder sånn cirka 20% oksygen (mesteparten er nitrogen). Om du får i deg høykonsentrert oksygen over lengre tid kan du faktisk bli syk av det. Men jeg skjønner hva det er du prøver å si.
Vis hele sitatet...
Er nok heller vanlig luft med 20% lystgass.
B12 mangel er meget vanlig i utgangspunktet. Et bi-pollen som inneholder B12!