Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2862
Er ikke sikker på om det er riktig underforum, men la gå.

Noen som har noe erfaring med Google Sniper? Er det like bullshit som det ser ut til? På hjemmesiden (http://gsniper2.com/) ser det veldig tvilsomt ut, men fikk tilfeldigvis tak i dette produktet som inneholdt en god del lange videoer og en passe stor PDF-fil. Så begynte jeg å lure, har denne karen lagt så mye arbeid i å fake'e dette, eller snakker han faktisk sant? Ved mindre noen fraråder meg i å gjøre dette, har jeg tenkt å teste det, da jeg allerede har fått tak i filene.
Sist endret av Praevelox; 28. oktober 2011 kl. 10:41.
Klassisk at man må kjøpe en bok for å se ting.

Mange sånne ting er kanskje ikke fake, men ikke like lett som de sier det er. Man må ganske ofte investere masse penger, og det er bare flaks at noen får det til, om noen i det hele tatt klarer det.

Ville ikke gått for det, er noe for godt til å være sant, er det som oftest det.
Trådstarter
2 0
Ja, tenkte det var noe i den duren. Takk for hurtig svar!
dette er hva jeg fant ut da jeg fikk opp advarsel når jeg gikk på siden.
Hentet fra forumet for addonen jeg bruker:
"McAfee TrustedSource web reputation analysis found potential suspicious behavior on this site which may pose a security risk. Use with caution."

Det blir også nevt at merkene for diverse AV programer, er falske.
Og det som går igjen er at det er scam, og ikke stolbar
Sist endret av ex-adrin; 28. oktober 2011 kl. 11:24.
Fant litt her:
It's basically a system that George uses to rank top 3 on Google. The system is about finding a "long tail keyword" that has at least 3000 searches a month on Google and build a minisite around that keyword. But an important point is that the keyword must be a so called "buyer keyword" like "how to loose weight fast". People who want to loose weight is ready to buy products that can help them loose weight. If you for example target the keyword "free weight loss tips", that's not a buyer keyword cause those who search for this term is after something that's free.

He builds minisites on Wordpress and posts 3-6 posts on each blog and after that he never touches that website ever again. One of his sites is : groomweddingspeech.org (Do a search on google for "groom wedding speech" and you'll find his site #1 since 2009).
If you visit that site you'll see that it's nothing fancy and there's only 6 posts and all are written in 2009, which means that after he made the site he never touch it again.
Vis hele sitatet...
Nå har du planen, er ikke noe mer enn det.
Alle sider som er noe og tjue meter lange og prøver å selge det samme produktet gjennom hele siden og deretter lister opp en hel haug med fornøyde kunder + deres erfaringer som bare er positive og deretter at du BARE må betale denne ene summen så får du en bok som gjør deg rik, er somregel scam.
Parkettetterligning
Sjekka nettsida på skolenettet, og systemet som blokker nettsider her blokket det med begrunnelsen: questionable. Jeg hadde ikke ville prøvd det.
Hmm, dette virker interesant må prøves
Sist endret av foxxravin; 28. oktober 2011 kl. 14:26.
▼ ... flere år senere ... ▼
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Jeg ville heller gått for noe som wealthy affilaite (wa) og lært meg SEO og affiliate markedsføring skikkelig. Det er et kurs som tilbyr hjemmesidehosting og domener og hele pakka. Alt man trener å komme igang, og startmedlemskapet er gratis. Jeg har for lengst bevis ovenfor meg selv at det virker, men det tar tid og ikke gjort i en fei.

Anmeldelse her: http://www.minegensjef.no/wealthy-af...lden-mulighet/