Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1154
Heisann!

Prøver å komme opp med en logo til mitt musikalske ett-manns prosjekt, navnlagt "And I".

Lurer derfor på om det finnes noen blant dere som kan hjelpe meg med dette?
Jeg ber ikke om et ferdig produkt, men en skisse eller et verbalt forslag om hvordan logoen kan være.

Har ingen midler til å betale for det her, men setter stor pris på all hjelp dere måtte komme med.

Takk!
Bare sitt deg ned med noen ark, og bare tegn det som dukker opp i hodet. Så vil du mest sannsynlig klare å få en brukbar skisse etterhvert.
Hva med å fortelle hva "and I" inneholder, slik at man ikke skal komme med forslag ut av ingenting.. Ja, for det er akkurat det du spør om.
Gjør det enkelt - en liten i med & som prikken over i-en
Sitat av Matthiesen Vis innlegg
Hva med å fortelle hva "and I" inneholder, slik at man ikke skal komme med forslag ut av ingenting.. Ja, for det er akkurat det du spør om.
Vis hele sitatet...
Ja, det er det jeg spør om. Er veldig lite kreativ i det hjørnet. "And I" er som sagt et musikals ettmannsprosjekt. Altså, et band bestående av meg. Jeg spiller alle instrumenter, lager, og produserer låter på egen hånd.
Hvilken type musikk?
and -a [-i], ender
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Hvilken type musikk?
Vis hele sitatet...
Beklager at jeg ikke nevnte det. Det er pop-rock.
Sitat av n5k Vis innlegg
Gjør det enkelt - en liten i med & som prikken over i-en
Vis hele sitatet...
Akkurat det samme som jeg tenkte med en gang, men hva med en silhuett av et stående menneske i stedet for en vanlig i?
Her er noen forslag til logo, tok litt inspirasjon fra folk som har postet tidligere i tråden. Se vedleggene
One of the good guys
2rs1's Avatar
Sitat av n5k Vis innlegg
Gjør det enkelt - en liten i med & som prikken over i-en
Vis hele sitatet...
Eventuelt & med prikk over:
http://2rs1.com/dump/andI.png
Hva med noe sånt?

Laget veldig kjapt, og ikke ment for å brukes uten å endre den eller lage på nytt.
Bare for å vise hva jeg tenkte liksom..

http://bildr.no/thumb/724651.jpeg

EDIT: Ser nå at "logoen" er egentlig mye finere uten prikken over.. synes jeg da..
Sist endret av SteInMetz; 21. september 2010 kl. 11:52.
Sitat av SteInMetz Vis innlegg
Hva med noe sånt?

Laget veldig kjapt, og ikke ment for å brukes uten å endre den eller lage på nytt.
Bare for å vise hva jeg tenkte liksom..

*bilde*

EDIT: Ser nå at "logoen" er egentlig mye finere uten prikken over.. synes jeg da..
Vis hele sitatet...
Ser veldig bra ut, og ja. Bedre uten prikken synest jeg og. Hodet blir jo en liten prikk i seg selv, men så er det de som kan tolke denne feil med og tenke "and.........(what?)"
Tusen takk for alle forslag