Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1978
Hei! Jeg undres over hva kokain kan være blandet ut med når den er seig. Klumpen bare moste seg utover og sitter fast i kortet. Kokain er ikke det stoffet jeg har mest erfaring med, så om noen vet setter jeg pris på opplysende informasjon.
Høy luft fuktighet. Ta en tallerken, sett den i ovnen på 100grader. Vent til den er så varm at du akkurat klarer å ta på den. Ta den ut av ovnen, vent 5 sek. Legg kolaen oppå, og del opp
Welcome
Trådstarter
4 0
Takk!��
Har personlig best erfaring med fluffy coke, som er litt seig/oljete og klumper seg når du deler den opp, da bare hotplater man som stearin lys sier.
Welcome
Trådstarter
4 0
Fluffy coke! Morsomt begrep altså, men med tanke på at det jeg har hørt i forhold til cola, at det skal være hardt osv, så må jeg da bare spørre: hva er fluffy cola?

Ser at du egentlig beskriver det, men altså.. Amfetamin var mitt dop, men det er for langtrekkelig i forhold til hvor jeg er i dag, så jeg har en nyfunnet forkjærlighet for cola. Alt av info er kjærkomment.
Sist endret av Førsteklasses; 19. juni 2021 kl. 16:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det kan være et tegn på at det er veldig bra kvalitet. Coke skal være hygroskopisk.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta salmiakk på en spiseskje og legg oppi oppmålt, når du varmer opp til det koker vil kun ha ren vare igjen uten bøff