Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1900
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På den forrige mobilen min var det en knapp mens man snakket med noen der jeg kunne trykke på "ta opp samtale", men på den Jeg har nå er det ingen... Noen som vet om det fins app som faktisk funker?
Finnes mange apper for det, bare søk etter call recorder. Noen kan du stille inn til å alltid ta opp inn- og utgående samtale til spesifikke numre.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av *pi Vis innlegg
Finnes mange apper for det, bare søk etter call recorder. Noen kan du stille inn til å alltid ta opp inn- og utgående samtale til spesifikke numre.
Vis hele sitatet...
Hmm men jeg har lastet ned et par, men fikk de aldri til å funke? Vil gjerne også slippe å måtte gå inn på selve appen midt i samtalen
Anonym bruker
"Forelsket Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På nyere mobiler har jeg ikke fått det til.
På en måte er det bra hvis det ikke går for det fins nok av andre ting å være paranoid for om en venn er falsk og recorder deg, men gjelder det grove drapstrusler og sånn er det greit å ta opp på bånd.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hmm men jeg har lastet ned et par, men fikk de aldri til å funke? Vil gjerne også slippe å måtte gå inn på selve appen midt i samtalen
Vis hele sitatet...
Den telefonen jeg hadde det på klikket, så jeg får ikke gått inn og sett hvilken app det var. Denne nye har jeg den ikke på. Jeg hadde noen numre den alltid tok opp fra, jeg behøvde ikke å starte appen. Hvis du ikke vet hvilket nummer vedkommende kommer til å ringe fra, så kan du jo ikke det. Det skjedde en gang hos meg, da lot jeg bare som det brøt, og la inn nummeret før jeg ringte opp igjen.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan ikke stole på noen lenger med disse elektroniske dingsene!
Er livredd for å gjøre noe feil på jobb med kunder i tilfelle de tar det opp, blir dødsskeptisk til venner og fremmede man prater med på bar i tilfelle de tar opp, tør nesten ikke stikke innom dealern min eller snakke med bekjente om droger lenger tilfelle noen der tar opp

Jeg har opplevd to ganger å blitt tatt opp en gang når jeg snakka dritt om en felles venn og en annen gang når jeg snakka om ulovligheter. Har fler år senere daglig noia for hva de opptakene kan gjøre... Skjedde med tillitt mellom medmennesker a? Slanger overalt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan ikke stole på noen lenger med disse elektroniske dingsene!
Er livredd for å gjøre noe feil på jobb med kunder i tilfelle de tar det opp, blir dødsskeptisk til venner og fremmede man prater med på bar i tilfelle de tar opp, tør nesten ikke stikke innom dealern min eller snakke med bekjente om droger lenger tilfelle noen der tar opp

Jeg har opplevd to ganger å blitt tatt opp en gang når jeg snakka dritt om en felles venn og en annen gang når jeg snakka om ulovligheter. Har fler år senere daglig noia for hva de opptakene kan gjøre... Skjedde med tillitt mellom medmennesker a? Slanger overalt
Vis hele sitatet...
Ja, det er jo unektelig en ganske ufordragelig ting å gjøre om du ikke har en god grunn.