Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1529
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Like lenge som amf eller?
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så institusjonen det på øynene dine sonny?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så institusjonen det på øynene dine sonny?
Vis hele sitatet...
Nei bare lurte.
Herregud å mye styr for å ruse seg litt..
Må vell være bedre å ta imot hjelpa du har fått og ta det litt seriøst.
Sitat av Reko3 Vis innlegg
Herregud å mye styr for å ruse seg litt..
Må vell være bedre å ta imot hjelpa du har fått og ta det litt seriøst.
Vis hele sitatet...
Har ikk fått nokka hjelp. Hadde vore clean hadde jeg ikke vært plassert hær. Vile ha hjelp av barnevernet og rusopfølging hjemme, så kom de og kidnappa meg
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Har ikk fått nokka hjelp. Hadde vore clean hadde jeg ikke vært plassert hær. Vile ha hjelp av barnevernet og rusopfølging hjemme, så kom de og kidnappa meg
Vis hele sitatet...
Du straffer ikke de med denne oppførselen, det er deg selv det til slutt går utover.
New generation
colakork's Avatar
Alle på instu som selger deg drugs bruker deg btw.

Dem tjener penger og til gjengjeld får du smaken for x, speed, meth. Hele pakka.

Du må passe på deg selv. Barnevernet kommer til å la deg bli en narkis, så isolerer de deg når du er på ditt laveste helt til du underlegger deg helt for dem og deres rutiner også vil de sende deg ut i verden igjen som en pinglete ordløs gutt som ikke vet noenting.

Hvis du ikke ruser deg og passer på deg selv nå så kommer du til å lære masse om folka der du er plassert, det kommer til å hjelpe deg i fremtiden når du skal tjene penger på det vis du velger.

Velg å være rusfri, så sikrer du en lysere fremtid for den 20årgamle deg.
Sitat av colakork Vis innlegg
Alle på instu som selger deg drugs bruker deg btw.

Dem tjener penger og til gjengjeld får du smaken for x, speed, meth. Hele pakka.

Du må passe på deg selv. Barnevernet kommer til å la deg bli en narkis, så isolerer de deg når du er på ditt laveste helt til du underlegger deg helt for dem og deres rutiner også vil de sende deg ut i verden igjen som en pinglete ordløs gutt som ikke vet noenting.

Hvis du ikke ruser deg og passer på deg selv nå så kommer du til å lære masse om folka der du er plassert, det kommer til å hjelpe deg i fremtiden når du skal tjene penger på det vis du velger.

Velg å være rusfri, så sikrer du en lysere fremtid for den 20årgamle deg.
Vis hele sitatet...
Ja ofc, use dont abuse. Å jeg kjøper ikke av folk på instu, har kontakter utenfor. Har tenkt å være rusfri på deltid slapp heilt av

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du straffer ikke de med denne oppførselen, det er deg selv det til slutt går utover.
Vis hele sitatet...
jeg veit, er fult klart over hvor dumt ting jeg driver med og hva konsekvenser det kan ha.
Trengte bar en liten escape fra hverdagen, liksom hadde ikke gjort noe siden januar.
Sist endret av sunnny01; 29. mai 2021 kl. 00:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er det noen som i det heletatt kan svare OP istedet for å ta tråden helt andre veier?
Sitat av Yabaho Vis innlegg
Er det noen som i det heletatt kan svare OP istedet for å ta tråden helt andre veier?
Vis hele sitatet...
Fant svar selv til slutt. 2-4 dager
New generation
colakork's Avatar
Ja k skal chille. Stresser litt for jeg har hatt med en yngre gutt å gjøre før hvor jeg fikk se hele dansen. Heldigvis var denne fyren en hard nøtt å knekke og han skinner som bare det idag og tjener godt
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Har ikk fått nokka hjelp. Hadde vore clean hadde jeg ikke vært plassert hær. Vile ha hjelp av barnevernet og rusopfølging hjemme, så kom de og kidnappa meg
Vis hele sitatet...
Høres litt ut som de forsøker å beskytte deg mot deg selv. Det er som regel illevarslende uansett hvem man forsøker å klandre for at man ruser seg. F.eks lege, LAR eller institusjon er ofte en konsekvens av at man allerede ruser seg og at det har gått utover helse, psyke eller nære relasjoner.

Du ruser deg på institusjon, eller på tross av at du er på institusjon for rusbehandling. Grunnen er at du ikke har gjort noe siden Januar, og med "noe" regner jeg med du mener rus-relatert? Hvordan kan du tro på dette selv? At du hadde vært hjemme og holdt deg i skinnet fordi du "tross alt ikke satt på institusjon heller akkurat".

Som sagt skjønner jeg at institusjon er kjipt, snakker til og med av erfaring. Men du kommer til å bli stuck der i lange tider på denne måten. I verste fall kan du bli umyndiggjort når du blir 18, så du er ikke trygg før du lærer deg å leve rusfritt. Litt dårlig utgangspunkt å starte livet(selv om du kanskje ikke ser sånn på det nå) med stimulanter på institusjon hvor du er plasser for avrusning.

Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Ja ofc, use dont abuse. Å jeg kjøper ikke av folk på instu, har kontakter utenfor. Har tenkt å være rusfri på deltid slapp heilt av

jeg veit, er fult klart over hvor dumt ting jeg driver med og hva konsekvenser det kan ha.
Trengte bar en liten escape fra hverdagen, liksom hadde ikke gjort noe siden januar.
Vis hele sitatet...
Rusfri på deltid ja



Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Fant svar selv til slutt. 2-4 dager
Vis hele sitatet...
Som jeg nevnte i tidligere tråd om urinprøver ligger det du spør om ofte veldig enkelt tilgjengelig på google.



Det er nok litt derfor det er vanskelig å få seriøse svar også.

Har du kontaktet lege ang gul farge i øynene dine enda? Hvis de faktisk er gule var det som nevnt et entydig tegn.
Sist endret av knert1; 30. mai 2021 kl. 17:06.
Sitat av knert1 Vis innlegg
Høres litt ut som de forsøker å beskytte deg mot deg selv. Det er som regel illevarslende uansett hvem man forsøker å klandre for at man ruser seg. F.eks lege, LAR eller institusjon er ofte en konsekvens av at man allerede ruser seg og at det har gått utover helse, psyke eller nære relasjoner.

Du ruser deg på institusjon, eller på tross av at du er på institusjon for rusbehandling. Grunnen er at du ikke har gjort noe siden Januar, og med "noe" regner jeg med du mener rus-relatert? Hvordan kan du tro på dette selv? At du hadde vært hjemme og holdt deg i skinnet fordi du "tross alt ikke satt på institusjon heller akkurat".

Som sagt skjønner jeg at institusjon er kjipt, snakker til og med av erfaring. Men du kommer til å bli stuck der i lange tider på denne måten. I verste fall kan du bli umyndiggjort når du blir 18, så du er ikke trygg før du lærer deg å leve rusfritt. Litt dårlig utgangspunkt å starte livet(selv om du kanskje ikke ser sånn på det nå) med stimulanter på institusjon hvor du er plasser for avrusning.



Rusfri på deltid ja




Som jeg nevnte i tidligere tråd om urinprøver ligger det du spør om ofte veldig enkelt tilgjengelig på google.



Det er nok litt derfor det er vanskelig å få seriøse svar også.

Har du kontaktet lege ang gul farge i øynene dine enda? Hvis de faktisk er gule var det som nevnt et entydig tegn.
Vis hele sitatet...
Er ikke på rusbehandling er på lav risk atferd, ruset meg så vidt hjemme, har ingen kontakter hjemme lengre, kunne sikkert ordna weed men thats, har derimot noen som ordner meg kontaker i så si vær eneste storby. Har bare tatt dop sterkere en weed hjemme 3 gang, og i en sossial setting, stakk av hjemme fra en gang fårdi pappa gikk apeshit. Pappa kontaker bv, som sender meg til en søster som egentlig var egna for å ta vare på meg+Jeg ikke har kontakt med+ pluss hun er mentaltsyk. Hva langt i sør, endte opp med kontaker og ruset meg på dagli basis i 2 uker. Måtte deretter pisse så meg enig og innrømte alt fordi jeg innså at det var et problemm fordi jeg hadde en slags klarhet siden jeg hva høy på cola, blir fløtta til akutt, hvor det kommer tilbake en hårprøve fra hjemme som viser jeg brukte hjemme, da ville bv ha meg på atferd, begynnte å ruse meg, tok dop, drak antibac, trua polisen, trua ansatte, og prøvde og offe meg sjøl, så sa jeg meg enig med bv i samtaleprosses i fylkesnemda for og få 8 måndersvedtakk istede for 12. og så at jeg faktisk trengte hjelp. kan spøre hvorfor jeg gjorde alt jeg gjorde på akuttinstu, og var heilt facka i hodet etter å ha tatt masse knips oss søstra mi. Men atferd var så mye jwligere en forventet og selvom jeg gjorde slt jeg skulle så ble det aldri bra, får ikke ha suller etter 18:00, drikke meir en 1 energidrikk i uka, eller å røyke/snus, tar tlf uten ordklig grunnlag. Prøver mitt beste i flere månder og holde meg unna dop, å få live på stell, så komme meg hjem. Men det gikk ikke, klarte ikke meir av torturen barnevernet har puttet meg gjennom. Vil nok si at barnevernet alltid har vore rotene på problemmene mine. De har plaget meg siden 2013 og ikke oppnåd shit. Og alt jeg gjorde for og havne på instu skjedde på under ein månde.

Sitat av knert1 Vis innlegg

Har du kontaktet lege ang gul farge i øynene dine enda? Hvis de faktisk er gule var det som nevnt et entydig tegn.
Vis hele sitatet...
Drøfta det med ansatte, og google og kompis som drevet med speed i en go stund, er så vidt gulfarge, mulig det har vært der en stundt også mest sannsynlig bare jeg som hadde litt noia. Serr også ut som det får vekk. Skal være en sterkere gulfarge for at det burde sjekkes
Sist endret av sunnny01; 31. mai 2021 kl. 00:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Skal være en sterkere gulfarge for at det burde sjekkes
Vis hele sitatet...
I følge deg, kompisen din, ungdomsarbeideren eller internett? Ville heller latt noen med faktisk kunnskap sjekke det ut.
Sitat av Relevant Vis innlegg
I følge deg, kompisen din, ungdomsarbeideren eller internett? Ville heller latt noen med faktisk kunnskap sjekke det ut.
Vis hele sitatet...
Sikkert det lureste