Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1748
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har akkurat delt en 800mg neurotonin i to etter inntak av 40MG Oxycodone. Har aldri prøvd denne «boosting» kombinasjonen, dog jeg har mye erfaring med oxy og er ganske tolerant fra før av.

Spørsmålet mitt er, hva kan jeg forvente av rusen og funker neurotonin av seg selv fjell mot abstinenser?

Vennlig hilsen, skækk type
Av egen erfaring booster ikke Neurontin oxy, da må du opp på storebror lyrica
Av egen erfaring så funker ikke neurontin noe særlig for eller mot noe, i hvert fall ikke mot abstinenser.
Økt eufori, sedasjon og en skikkelig mood boost imo. Jeg blir ofte ganske grinete og flat på opioder, noe som er ganske vanlig, men om jeg tar gabapentin i tillegg så blir jeg bare glad og det kan til tider kjennes ut som jeg har tatt små mengder av et empatogen. Rusen blir også litt ekstra dreamy imo.

Problemet er at det tar timesvis før de kicker skikkelig inn og du vil ta 300mg vær halvtime til du har inntatt ønsket dose, så du skulle nesten tatt det før du tok oxyen. Gabapentin (neurontin) har dose avhengig biotilgjengelighet, det vil si at jo større doser du inntar på en gang, jo mindre av stoffet blir tatt opp. Rundt 900mg syns jeg er en fin booster dose, 300mg x 3.

Det funker bra i seg selv mot opiode abstinenser ja.

Mat booster også opptaket av gabapentin, så du vil ha ett godt måltid i magen mens du driver å doser. Skylle dem ned med ett stort glass med brus hjelper også på. Nå skal jeg ikke snakke for andre, men jeg tror folk som sier at neurontin ikke fungerer bare ikke vet hvordan de får funk på det. Folk gomler ofte store doser ned på engang på tom mage og klager over funken, det er ikke så rart at det ikke fungerer. Personlig så oppnår jeg omtrent lik effekt som ved lyrica, forskjellen er at du trenger mye høyere dose gabapentin kontra pregabalin
Sist endret av Alge; 8. april 2021 kl. 21:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for så detaljert svar, Alge!

Hvor mange MG tar du og hvor ofte redoserer du på Oxyen? Er nå på 60mg, ganske god form men kunne definitivt kjent det litt kraftigere

Akkurat hivi en pizza ned luka og 400mg neuro, vurderer å slenge ned enda en 20-30mg med oxy også!
Oxyen tar jeg bare som vanlig, redoser når jeg føler for det. Hvor mye og hvor ofte må du kjenne på selv. Personlig så ville jeg tatt mer neurontin, 400mg er ikke store greiene med den.