Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 3380
Hei,

Noen som har erfaringer med denne?
Er nå i dag to på trial for 3commas så langt har jeg en avkastning på $150 og vurdere og abonnere på pro versjonen.
Leser litt rundt og ser at det kan lønne seg og tweake disse bottene en del. Noen tips til hva jeg burde tweake på?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvordan går det egentlig? Har registrert meg på 3commas nå men ville bare høre med deg og lese litt mer om botten før jeg koblet den opp mot Coinbase.

Er den trygg å bruke?

EDIT:
For å være sikker på at jeg ikke missforstår noe og driter meg ut med unødvendig kapitalen så har jeg sotte innpå noen hundrelapper bare for å lære meg boten å bruke.

Hvilken bot er det du har brukt TarAldar1on, er det Grid Bot uten noe customising eller noe annet?
Har sotte meg inn i Smart Trade, DCA Bot og GRID Bot, forsto ikke Options Bot bare av å se på den så skal se noen videoer om den nå.

EDIT:
Har nå sotte opp en GRID Bot med XLM/EUR for å forstå prosessen og se hvor mye jeg tjener prosentmessig før jeg går inn med noe mer:
XLM - 58.0($21.77)
EUR - 7.35566922($8.66)
Sist endret av utepaanordnes; 27. mars 2021 kl. 15:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.