Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 7807
Jeg skal sende en Oculus Quest til en kompis i USA fordi jeg vil ha en vettig fyr å geime med og siden han ikke har en får han min gamle.
Burde jeg pakke den inn i bobleplast eller overlever originalpakken turen over Atlantern?
Original pakken er jo ganske tight.
Imellom interesser
Vis den er i originalforpakninga bør vel forsikringa til posten dekke Evt skade, men burde gå greit. Hvis ikke er det en subjektivt vettig fyr her som gjerne blir med på vr
Sitat av BreddaCircus Vis innlegg
Vis den er i originalforpakninga bør vel forsikringa til posten dekke Evt skade, men burde gå greit. Hvis ikke er det en subjektivt vettig fyr her som gjerne blir med på vr
Vis hele sitatet...
Ja, det er Onward det går i for vår del.
Så liker du å spille mil-sim så bare sleng ut nicket ditt så legger jeg deg til.
Bobleplast og pappeske er en god kombo. Om du får tak i slik fyll som minner om cheesedoodles så funker det også fett.

Så lenge varen ligger midt i pappeska og ikke har så mye plass å røre seg på så skal det mye til for at det skjer noe skade. Pakk det kompakt!
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Bobleplast og pappeske er en god kombo. Om du får tak i slik fyll som minner om cheesedoodles så funker det også fett.

Så lenge varen ligger midt i pappeska og ikke har så mye plass å røre seg på så skal det mye til for at det skjer noe skade. Pakk det kompakt!
Vis hele sitatet...
Pakken er ganske kompakt i utgangspunktet.
Det er vel egentlig bare å slette denne tråden siden
pakken nå er sent til Amerika (uten bobleplast).

Men skulle ønske han andre kisen ga meg nicket sitt så jeg kan legge han til i VR.
Imellom interesser
Er det crossplay imellom quest og quest 2 spill? Dere spiller med quest?
Isåfall skal jeg få fatt på en quest 2 til uka og øve litt først så får du en PM.
Sitter fortsatt på VR gjerdet men sikler på en quest 2 da den er standalone da slipper jeg PC oppgradering som er irrelevant etter en måned uansett.