Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 920
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I går morges kl. 11 tok jeg 80 mg dexamfetamin (apotek vare).
På kvelden kl. 18 drakk jeg en 8er pils som etterhvert, smart som jeg var, ble kombinert med 3 zopiklon (22.5 mg). Før jeg hev meg i køya rett forbi midnatt, tok jeg en quetapin på 50 mg

Er det safe å ta noen milde opiater nå? Vurderer 200 mg tramadol eller 5 PF 400/30, altså 150 mg kodein.

Foretrekker tramiser, men redd for at den SNRI delen gir lavere terskel for diverse, etter gårsdagens kombinasjoner - hva tror veteranene her inne?
Jeg kan ikke gå god for at det er safe. Men jeg kan si at jeg har hatt lignende inntak flere ganger og det har gått greit. Men nå vet ikke jeg tolleransen din på opiater i utgangspunktet da jeg i min tid måtte innta 1000 - 1600mg tramadol for og få funk.. ( fikk krampeanfall av 1800 - 2000 + mg )
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av freakypedro Vis innlegg
Jeg kan ikke gå god for at det er safe. Men jeg kan si at jeg har hatt lignende inntak flere ganger og det har gått greit. Men nå vet ikke jeg tolleransen din på opiater i utgangspunktet da jeg i min tid måtte innta 1000 - 1600mg tramadol for og få funk.. ( fikk krampeanfall av 1800 - 2000 + mg )
Vis hele sitatet...
Har høy toleranse på alt jeg inntok igår, men ikke på opiater (bruker det bare avogtil, og i lave doser). Får helt fin form på 250 mg tramadol, ikke rus i den forstand, men god form altså. Veier vel selv litt lite også da.

Leste uansett at de satt ned døgndose anbefalingen for krampefare på tramadol fra 400 mg til 300 mg, så uten mer benzo i hus holder jeg meg til 200-250
Ja for all del, de du nevner.