Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 859
Har satt meg en del inn i det menneskelige serotonin systemet.

Denne så veldig viktige nevrotransmitteren og dens mange reseptorer. Hvor nødvendig det er, for ikke bare psyken men også for det fysiske, at serotonin er i balanse og fungerer som det skal. Først og fremst interaksjoner mellom noen psykedeliske midler og antidepressiva/psykotika, hvilke reseptorer som blir påvirket og reagerer med forskjellige stoffer.

Det er tre psykedeliske stoffer som er aktuelt for meg å ha kunnskap om. Lsd, meskalin og psilocybin. Hvilke antidepressiva som hemmer effekten, og hvilke som vil øke effekten av de tre nevnte.

Kom over en liste på bluelight for en stund tilbake som var veldig til hjelp, men finner ikke tilbake til den. En kar som ramset opp alle AD/AS, og deres effekt på de forskjellige systemene i hjernen. Setter pris på informasjon og gjerne gode linker/kilder til denne problemstillingen.
Hei,

Her finner du all informasjon du trenger: http://wiki.bluelight.org/index.php/...eational_Drugs

Jeg har selv gått på anti-dep. og prøvd MDMA mens jeg har det. Fikk 0 effekt de 3 gangene jeg prøvde. Var oppe i 0,5 med mdma på det meste, enda ingen effekt.

I senere tid (etter jeg har sluttet med anti-dep.) har jeg tatt det en plass mellom 30-50 ganger. Funker fjell om man følger de vanlige rettningslinjene.
Herlig! Akkurat hva jeg lette etter, thx.

Sitat av bluelight
Hallucinogens seem to be MUCH stronger in combination with mirtazapine, so please be VERY CAREFUL! A dangerous interaction with shrooms has been observed in one person taking mirtazapine. Please avoid hallucinogens while taking mirtazapine or dose very carefully.
Vis hele sitatet...