Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3762
We got machetes!
Fikk immovane av legen idag 10stk, 5mg
Tok to før leggetid og la meg til å sove. Etter en stund var det som om jeg drømte bare at jeg ikke hadde sovnet enda.. Der pågikk en god stund og. Merkelig følelse.
Er dette normalt ved immovane?
Har opplevd det samme på både zopiclone og zopidelm (z-hypnotika begge to) og kjenner flere som har hatt lignende opplevelser.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har også opplevd dette på Zolpidem, de er svært nært beslektet. Fikk først Imovane, men kjeften smakte så hoggorm når virkning inntraff at jeg forble søvnløs. Ble deretter satt på Stilnoct etter en periode med forbipasserende søvnproblemer, og kan bekrefte at jeg hadde mange samtaler jeg ikke husker innholdet av med et uvisst antall "folk som var innom" mens jeg satt alene i leilgheten og etterhvert sovna på sofaen. Ble nevnt bevisst drømming og ja det er det i en forstand, da disse er innsovningstabeletter begynner hjernen på et punkt å gå i bølgelengde for søvn, og dersom du da fortsatt er våken blir tilværelsen in lack of a better word "interessant". Forsmaken på Rem-stadie i våken tilstand Ingenting å frykte, selvom underbevisstheten har FRYKTELIG god fantasi og nærmest ingen grenser når den logiske delen av hjernen går i dvalemodus under REM.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde ekstremt mange rare drømmer på Imovane, også slik du beskriver. Stilnoct fungerte bedre for meg. Det er ikke meningen at du skal ta disse mens du sitter i sofaen da de virker ekstremt fort (10 min).
Stilnoct fucker deg skikkelig i huet hvis du ikke sovner.
Det er som om det er flere mennesker i rommet eller at det skjer flere ting samtidig som ikke har noe rot i virkeligheten.
Det er veldig som en form for drømming i våken tilstand.

Hvis du noen gang tar stilnoct og svever mellom drømmeland og våken tilstand, så vil du bli skremt over hvor spaca drømmer, følelser og tanker som foregår oppe i hodet.

Det er også ganske fete visuals på det. Jeg har en lampe som står på nattbordet ved senga, og hvis det er sånn halvmørkt før jeg sovner så ser det ut som en slags plante med hode, som vugger frem og tilbake og danser litt Du kan liksom styre det litt selv da, men det er ganske kult.