Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 7115
Da er det snart sommer og for mange betyr dette festivaltid, noe som arrangeres jevnt over sommeren. For noen kan det sikkert være vanskelig å finne hvilke planer man skal ha for sommerenl, og da vil jeg gjerne anbefale Ultra Europe. Var på festivalen ifjor og som min første festival så sitter jeg igjen med mange goder minner!
Er det noen freakere som skal dit i år? Blir nok en tur i år å for min del!

Ultra Europe er en EDM festival som arrangeres i byen Split, i Croatia på en enorm fotballstadio som heter Poljuud. Med 4 scener (Resistance, Arcadia, Worldwide og Main Stage).
I tilleg har du førfester og afterparties dagene rundt hovedattraksjonen som er 14,15 og 16 Juli. Ikke nok med at festivalen er preget av varme, fest og kjærlighet er Split en veldig fin by som har strandmuligheter hvor man kan lade opp til kveldene.

Hjemmeside

Facebook siden
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ingen herfra som skal ta turen til Split i Juli?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Lurker since -05/04
Nemizz's Avatar
Hei, er det noen som skal ta turen?
Plutselig var ferien her, og jeg lurer fælt på hva jeg skal finne på.
Er ikke akuratt av de mest hardcore raverene, men liker en fest. Er det mange andre ting og finne på i split?
Tenkte og ta 10 dager, reiser alene. Kan det annbefales?
Ser ut til at det koster 7000,- for flybiletter nå. Man kan jo reise til NY for den prisen..