Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 4206
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
Hei

Om under en måned skal jeg på min livs lengste roadtrip hittil. I den forbindelse lurer jeg på om noen har tips eller erfaringer knyttet til reiseveien jeg har valgt. Spesielt når det gjelder fra København til Amsterdam. Slik har jeg lagt opp turen:

Båt fra Sandefjord til Strømstad. Deretter kjøre til København og bo i Christiania 1-2 dager. Så skal jeg videre til Amsterdam. Her lurer jeg på beste reisevei. I følge Google maps så sparer jeg tid på å ta ferga fra Rødby til Puttgarden, men den koster minimum €67 i juni så den er ikke billig.

Er det noen som har forslag til hvordan jeg skal komme meg billigst mulig til Amsterdam med bil? I værste fall kan jeg hoppe over Christiania eller stikke innom på hjemturen.

Økonomi er et viktig poeng fordi jeg har ikke det største reisebudsjettet. Så nå vurderer jeg å ta båten til Hirsthals og kjøre derfra rett til Amsterdam.

Noen som vet hvilken av disse av veiene som er lurest å velge?

Sist endret av Qon; 29. mai 2017 kl. 21:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.