Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1302
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde en kjip opplevelse på Molly for noen måneder siden. Jeg gkk i den verste psykosen jeg har opplevd (har ikke opplevd så mange) Jeg har haugevis med erfaring med molly/knips og har aldri opplevd lignende, og ikke tok jeg mye heller. Jeg hadde vært våken 1 1/2 døgn på pepper før jeg tok det, men det har jeg vært haugevis av ganger før.

Etter 6 måneder har skrekken sluppet og jeg begynner å få lyst å rulle igjen. Skal hvertfall ikke døgne på pepper før inntak denne gangen.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
tror døgninga tok deg! Mye RC som går også, så mulig det er noe lignende?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
tror døgninga tok deg! Mye RC som går også, så mulig det er noe lignende?
Vis hele sitatet...

Godt mulig, jeg er jo ikke 20 lenger. Hva er RC? Jeg testet det ikke da det kom fra en "sikker" kilde
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mest trolig, er en uskreven regel mot å være i dårlig befatning på molly. RC står for Reserch Chemical's. Altså knark som ligner, men kjemisk twista.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Babyface_kis Vis innlegg
Husk å poste anonymt...
Vis hele sitatet...
Er ikke 20 lenger
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Psykose kan skje alle, anyday anyway. Men skal du rulle så vær opplagt å frisk, det er VIKTIG! Spesielt med molly. Jeg er mellom 20-30, å tipper du er fra 74tallet. Så skal ikke sitte her å belære deg noe som helst.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Psykose kan skje alle, anyday anyway. Men skal du rulle så vær opplagt å frisk, det er VIKTIG! Spesielt med molly. Jeg er mellom 20-30, å tipper du er fra 74tallet. Så skal ikke sitte her å belære deg noe som helst.
Vis hele sitatet...
Jeg behøver nok enda belæring enda

Jeg kunne jo vært 74 kilo. Hilsen anonym
Våken mange netter + speed som er psykosefremkallende.