Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 628
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har et spm angående Dolcontin, jeg har brukt dette i en lengre periode, er på nedtrappng nå.

Jeg skyter ca 50mg dagen nå men i påsken skal jeg på hytta med familien og er rett og slett ikke interesert i å sitte på fjellet å smelle. Så det jeg lurer på er om jeg kan spise 50mg og holde meg frisk eller om jeg må opp i doser pga dette med bio tilgjengelighet?
Regner forøvrig med å være helt av etter påsken.
Morfin tas dårlig opp i magen, type 30% så jeg ville tatt 100mg tygget for pentahydrat kjeden på molekylet gir lang effekt selv om du tygger den. Og slutt å skyte dolc hver så snill, det er jo suppe i blodet. Det er en tablett, og en dårlig form for morfin til skyting. Heroin er bedre å skyte syns jeg, men det er jo veldig usikkert m tanke på renhet. 100mg oral dolc daglig, det burde holde til ferien. Lykke til.
Sist endret av saviour; 23. mars 2018 kl. 07:00.