Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1811
Hei,

Hvilke butikker/kioser selger piper i Bodø? Vanlig tobakkspipe, maiser, metallpipe, osv, er ikke så nøye.
Sist endret av Mexxy; 2. mars 2014 kl. 20:54.
Piccolo kingsize og maiser har han iaf.
Sist endret av nattenssønner; 2. mars 2014 kl. 20:58.
Jeg vet faktisk ikke om noen forretninger i Bodø som fører slikt, og jeg er ganske kjent i byen.
Tror faktisk ikke det finnes noen butikker i Bodø som selger sånt. :/
Eneste jeg vet om er piccolo, som nattenssønner nevner.. Ellers har du jo internett da!
Piccolo som nevnt.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Hvis det er jazzpipe og «det ikke er så nøye» som du sier har du jo alltids ølbokser, halvflasker osv.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Duckie Vis innlegg
Hvis det er jazzpipe og «det ikke er så nøye» som du sier har du jo alltids ølbokser, halvflasker osv.
Vis hele sitatet...
Røykte på den samme ølboksen i 6 måneder, så det er ikke spesielt nøye.

Da var maispipe og rister kjøpt. Kjøpte også rullepapir og sigaretter. Tror fyren vet godt hvem vi er som kjøper disse pipene
Sist endret av Mexxy; 3. mars 2014 kl. 20:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vanlig pipe kan vel kjøpes på de fleste kiosker, har selv kjøpt på narvesen i glasshuset, og mix'en ved brannstasjonen men rist har de ikke. Videre er det jo piccolo som selger OCB long papers og maiser. Rist har gammeln på piccolo også for den slags skyld. Men kjapp deg, piccolo skal stenge for godt i slutten av Mars. Vet vertfall at jeg kommer til å kjøpe noen maisere og OCB før den gode gamle stonersjappa stenges for godt!