Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2028
Noen her som har erfaringer med dette stoffet?Hvordan er rusen og varigheten sammenlignet med vanlig amfetamin?Hvordan er nedturen?
Hva er doseringen,og er den best nasalt eller oralt?
jeg synes fluor er veldig VELDIG likt amfetamin, eneste forskjellen er at fluor er mye mer intenst, på grunn av at det er som regel er 96-99% rent.
Hvilken dosering har du brukt?Og hvordan er nedturen?
Jeg har tatt 4-FA med twisted og doseringene har vel vært ca. 1g pr. person på en natt, inntatt i ukjent miks mellom oralt og snorting.
Men andre personer jeg kjenner som er/har vært hekta på amfetamin(injisert) synes Fluoroamfetamin er veldig mye bedre enn noe gate amfetamin de har tatt, i mye lavere doseringer enn de ville tatt vanlig amf også. Det varer lenger,lavere dosering, "bedre rus" og ikke like kjip nedtur som vanlig amf.(injisert)
Var sånn på mdpv at jeg ikke merket 4-FA på sitt eget, og trodde det var crap, ga bort endel og slik. Så leser jeg om oralt vs nasalt og fanr ut at euforien kommer mye mer med oralt, noe jeg aldri prøvde. Men nå har jeg litt igjen, så det skal testes i morgen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
1g på en natt høres jo ganske mye ut når du samtidig sier at det varer lengre og lavere dosering enn vanlig amf.....

Sitat av Saviorself Vis innlegg
Jeg har tatt 4-FA med twisted og doseringene har vel vært ca. 1g pr. person på en natt, inntatt i ukjent miks mellom oralt og snorting.
Men andre personer jeg kjenner som er/har vært hekta på amfetamin(injisert) synes Fluoroamfetamin er veldig mye bedre enn noe gate amfetamin de har tatt, i mye lavere doseringer enn de ville tatt vanlig amf også. Det varer lenger,lavere dosering, "bedre rus" og ikke like kjip nedtur som vanlig amf.(injisert)
Vis hele sitatet...