Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1002
Hei folkens


Før på TVNorge så viste dem en politidokumentar-serie fra USA, og saken er at jeg ikke husker hva den het. I vær serie så handler det lissom om et drap fra USA som har skjedd på ekte, der det er skuspillere som har spillt nøyaktig hva som skjedde på ekte, og det er jo sanne hendelser alle sammen, åsså er det en norsk som prater i bakrunnen.

Dem viser det ikke på TVNorge noe emre, så tenkte laste det ned, men husker ikke hva serien heter, kan noen hjelpe meg? :/
Criminal Minds(suspect behaviour) , er nok det du er på jakt etter. Tror jeg, da..
Sist endret av Lille Nikotin; 12. august 2011 kl. 02:05.
Criminal Minds minds er en serie, ikke en dokumentar serie?
Jeg ville også ha satset på The FBI Files
Yes, laster ned alle sesongene med FBI FIles nå, sjekke på youtube om det var det, å det stemte...FBI FIles er jo så spennes azz :-O AKUURAT som en GRISEBRA Thriller :-D

Kjipt jeg bare får sett dem med amerikans tale, vil ha han som snakker norsk i bakrunnen, han er jo så flink :-O
forensic files gikk for ca 6 år siden på tv norge
Aner ikke om det har gått på norske skjermer, men FBI Criminal Pursuit virker som å stemme med det du beskriver av dokumentarserie iallefall.