Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 3200
Hei!

Jeg og en kamerat, "ErikBokk" har samarbeidet på denne complextro/electro-house remixen. Har brukt en stor mengde timer hver dag de siste to ukene på å få denne ferdig, så jeg hadde satt veldig stor pris på deres meninger!

Vi opererer med latterlig mange lyder, så det har vært mye om og men med mixing og leveling. Men jeg tror og håper vi har funnet et fint balansepunkt.

http://soundcloud.com/tobasko-1/elli...lights-tobasko

Håper virkelig den faller i smak!
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Veldig, veldig, VELDIG bra! Kan nesten ikke noe annet en å spørre etter mer, samt gi KP, dette var utrolig bra og høyt over mine forventninger! Utrolig bra jobbet!
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Heeeftig drop! konge sang!
Herlig remix! Hvor gamle er dere?
Musiker
Trådstarter
Tusen takk dere!
Blir nok mer fremover MrMortn!
Snowdog: Takk!
FerieFyr: vi er '92 og '93
Sist endret av Acie; 13. september 2012 kl. 19:38.
Herre, du/dere gjør det igjen. Elsker sub-bassen og chord/plucken. Miksingen er som vanlig helt konge. KP + Download. Du burde legge dette ut på beatport/itunes etc. (vet ikke helt hvordan det funker) men jeg hadde glatt betalt noen kroner for musikken din!
Deres oppgave fremover: HUSTLE 94`russekullet
Når jeg så topic tenkte jeg, "ugh, enda en bunch med kids som har laget en remix av en Ellie Goulding låt" men jeg ble positivt overraska, godt jobba!
Musiker
Trådstarter
Snickers: Haha, god idè. Fra noen som har peiling, hvor mye tror dere vi kan ta betalt for en låt i lik kvalitet? Litt mer "russevenlig" kanskje også.

Elkjip: Kjedelig at det har blitt sånn de siste årene. Men takk, setter pris på det!
Dritbra. KP fra meg. Forventer mer fra dere!! )

Har du forresten en Download/iTunes link? Sykt fet låt
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Superoriginal og fet låt. Fortsett i dette sporet. Det er forresten de latterlig mange lydene som gjør at dette høres bra og dynamisk ut.
Fett! Eneste jeg har å utsette på er at jeg skulle ønske meg en litt mer fyldig vokal... Men ellers: Applaus!
Musiker
Trådstarter
Tusen takk for all den gode responsen! Setter stor pris på det, og det holder virkelig motivasjonen oppe!
Dere kan forvente mer fra oss!

vonS: Vi jobbet med rippa vokaler, så har prøvd og skjule det så godt som mulig.. Men hadde vært bedre med original vokalene, såklart.
wow... forventet ikke all verdens her, men dette var virkelig fett Good job boys
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Dritfet låt! Men jeg er overrasket over at ingen har hørt om Tobasko fra før av.
Utrolig bra KP
Musiker
Trådstarter
Tusen takk!!
Utrolig bra jobbet gutter! Dette er bra saker assa!!
Awesome! Utrolig bra laget! På fritiden lager jeg filmer/editer. Kunne jeg brukt denne sangen i en fremtidig edit?
Musiker
Trådstarter
Kjør på Andreas, bare husk og send meg link! Vi er bare glad dere liker den! For de som ikke har fått med seg ligger det gratis download på SoundCloud
Kjempa bra mix! Er dere ute etter rene acapella vil eg tipse om www.indabamusic.com
Sitat av Acie Vis innlegg
Kjør på Andreas, bare husk og send meg link! Vi er bare glad dere liker den! For de som ikke har fått med seg ligger det gratis download på SoundCloud
Vis hele sitatet...
Takk! Det skal jeg huske på! Skal legge til linken til Soundclouden din i videobeskrivelsen på Youtube, når filmen kommer ut!
DAMNIT får ikke volumet opp mer :S Dritbra jobba!
Musiker
Trådstarter
Hjertelig takk!!
Knallbra! Gledet meg til å høre sangen allerede da jeg så det var Lights og complextro! Etter 10 sek av introen digget jeg sangen allerede.
KP til deg (vel, dere) sir!
den var fet
Hører på resten dere har på Soundcloud, pro stuff å nice sound
Dette var overaskende bra!
Kunne vell dog valgt en annen sang, som ikke er totalt rapet av 25681 artister før dere. En av de bedre mixene av denne låta da
spiller TL2 med låtene deres i bakgrunn, snakker om phunkey shiet <3
**all favourites
Sist endret av Eyeamare; 20. september 2012 kl. 21:53.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Haha, visste ikke du hadde laget en tråd allerede Sittet og hørt på SoundClouden din i hele kveld og bare elsker det jeg hører! Som nevnt før har denne låten en veldig Røyksopp-aktig sound, noen som skjønner hva jeg mener? Du får en stor KP av meg, kom med mer!
Sist endret av ZayCuBez; 20. september 2012 kl. 22:02.
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Haha, visste ikke du hadde laget en tråd allerede Sittet og hørt på SoundClouden din i hele kveld og bare elsker det jeg hører! Som nevnt før har denne låten en veldig Røyksopp-aktig sound, noen som skjønner hva jeg mener? Du får en stor KP av meg, kom med mer!
Vis hele sitatet...
HAHA, makes my music shiet lol

Foresten utrolig bra master å soundmix.
Den Lilly allen mixen er bare genial <3<3
Sist endret av Eyeamare; 20. september 2012 kl. 22:07.
Musiker
Trådstarter
Tusen takk folkens! Fett at du får Røyksopp-assosiasjoner ZayCubez, var ikke engang det vi prøvde på!
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Grisefete saker dette! Går i loop her! Har ikke så mye mer å komme med egentlig, men dette var fett
Faen for en rå remix... Setter på denne fremfor basshunter sin remix nå ass! THX

Funkye stilen er bare dritfet!
Veldig bra!

Bra produsert, låter profesjonellt.

Eneste jeg savner er mer bass i det første refrenget. Instrumentalpartitet på ca. 3.00 faller litt utenom synes jeg. Burde kanskje hatt en mer fremoverdrevet variasjon av refrenget.
Nydelig, virkelig gjennomført. Ære samt kp shall be granted.
Musiker
Trådstarter
Er veldig overrasket at så mange likte denne! Trodde vi lagde for sær musikk for folk flest.. Takk alle sammen! Mr. Flash, skjønner ikke helt hva du mener med "mer bass". Er det basslinjen du ikke liker, eller basslyden? Levelinga er hvertfall balansert, og gått gjennom mange ganger. Når det kommer til andre droppet, så er det smak og behag. Vi ville kjøre et hard-elektro drop for å skape variasjon og kontraster. Men takk for feedback!

Hadde satt veldig stor pris på hvis dere hjelper oss med å dele på Facebook eller lignende, er kanskje mye å be om - men hva kan jeg si, da er dere hvertfall veldig kule!
Sitat av Acie Vis innlegg
Mr. Flash, skjønner ikke helt hva du mener med "mer bass".
Vis hele sitatet...

Tenkte kanskje mer på trøkket, mangler bittelitt for å ta helt av synes jeg.


Sjekka ut flere av låtene dine på Souncloud, og må si de med ErikBrokk er best. Låter veldig cleant og produsert.

Kunne kanskje lagt opp Lights i HQ mp3? Også er det flere av låtene der som har rare navn/id3-tagger som f.eks "nadenshit" og "HELT FERDIGG".

Hadde vært enklere hvis de hadde hatt riktig navn.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
God idé! Hvor fett er det ikke å være den første som "oppdaget" Tobasko blandt vennegjengen? Haha, poster den på facebook Har dere en YouTube vid? Lettere å bli kjent der føler jeg? Ihvertfall, hvis du lurte på hva jeg mener med Røyksopp-assosiasjoner, sjekk ut Vision One, du merker at vokalen og basslinjen minner om denne.
Musiker
Trådstarter
Mr.Flash: Ja, kunne jo gjort det. Men hvordan linken til sangene mine ser ut bryr meg ikke så mye, haha. (Hvis det var det du mente?) Men ja, burde kanskje ha gitt filene riktig navn - tenkte ikke at det spilte så stor rolle for folk!

ZayCubez, tusen takk! Setter ubeskrivelig stor pris på det Pleier å laste opp på YouTube også, men får ikke så mye views der så jeg satser på SoundCloud..

Har en video på youtube med ca. en halv million views, men det er en Epic Sax Guy remix som jeg helst ikke vil at folk skal huske meg for!

Her er uansett youtube linken: Ellie Goulding - Lights [Tobasko & ErikBokk Remix]
Jeg må si at jeg digger sangen selv! Har i tillegg hørt gjennom alle sangene, og jeg liker flesteparten Men den beste imo er definitivt Lights. Du har absolutt gode ører for musikken og jeg ønsker deg lykke til videre med produksjon av gode låter, men jeg kan si at jeg gleder meg ^^


Mvh Faller
Musiker
Trådstarter
Hyggelig å høre, Faller! Du får holde deg oppdatert, blir ikke så altfor lenge til jeg slipper en ny original låt. Brukte utrolig mye tid på Lights, kult at du likte den best!