Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1802
Så et program nå nettop på tv3, fikk ikke med meg hele, men det tok opp situasjonen rundt legal highs i storbritania. Det var overraskende hvor lett det er å få tak i legal highs der borte. I begynnelsen av programmet lurte jeg på hvorfor de ikke stakk til amsterdam, hvor det meste er lov, men jeg ble fort overrasket over hvor mange av nettop disse legal high'sene du også fikk tak i nettop london, og ellers i storbritania. Kjente igjen masse "jukse-ecstasy" som en fyr solgte på nettet, som en og får kjøpt i smartshops i amster, f. eks. "groov-e", "space-e" og "sex-e" Som jeg selv kjøpte i amster uten noen særlig effekt. En ser og poppers, div. "juksekokain" osv. En får se ungdom som bruker forskjellige av de rusmidlene og en får vite litt om dems synspunkter på dem. I programmet går han og inn på skadevirkninger at disse stoffene, og om de faktisk kan være like farlige som stoffene de forsøker å etterligne.
Noen andre som så programmet som vil komme med synspunkter?
Eller som evt. har vært i storbritania og vet hvordan det er med å få tak i
legal highs der?
Vil bare legge til at programmet het Lovlige partypiller og gikk på nrk3.
ArbeidsledigProletar
For lite infomrert om ting, virket ikke som han visste at han kom til å trippe på salvia, mer som om han forventa THC-highish...

For lite rundt RCer.
Virker til å begynne med ganske objektiv, men jeg fikk intrykk av at det hele var limt på for å få "oss" til å se på. Absolutt enig i mye av det programmet formidler, but still, som batabusa sier var det ikke gjennomført på en spesielt god måte.

helt OK program.

PS: tror det er en tråd om dette her fra før..?
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
PS: tror det er en tråd om dette her fra før..?
Vis hele sitatet...
Det har du selvsagt helt rett i