Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 13604
I det siste har det vært en type amfetamin som svir no inn i helvete i arma.. Og når nåla er dratt ut så kjennes det ut som hele armen "brenner" i noen sekunder..

Noen som har peiling på hva den er bøffa ut med?
Eter svir ikke i åra.
Har det egentlig noe å si hva det er? Det er sannsynligvis ikke sunt for å si det mildt. Kast dritet og kjøp nytt...
Brenner det? Stikker det? Stråler smerten utover? Innover?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Dette har jeg også vært borti - garantert ikke sunt....!
kreatin ? sjekk med andre, jeg fikk tipset av en kompis her som har litt kjennskap til det (10 års erfaring)

- T
Godt med smør
Sitat av _tommen_
kreatin ? sjekk med andre, jeg fikk tipset av en kompis her som har litt kjennskap til det (10 års erfaring)

- T
Vis hele sitatet...
Kreatin svir vertfall som ett HELVETE i nasen, griner innen 10 sekund.
Sitat av _tommen_
kreatin ? sjekk med andre, jeg fikk tipset av en kompis her som har litt kjennskap til det (10 års erfaring)

- T
Vis hele sitatet...
Kreatin? Hvorfor i alle dager bruker dere kreatin til det ? Bruker det heller i treningsammenheng?
Sitat av Maol33t
Kreatin? Hvorfor i alle dager bruker dere kreatin til det ? Bruker det heller i treningsammenheng?
Vis hele sitatet...
Folk bøffer ut speeden med kreatin, enn hvor bollefjernt det høres ut.
Sitat av Rottegift
Folk bøffer ut speeden med kreatin, enn hvor bollefjernt det høres ut.
Vis hele sitatet...
stemmer det. er ikke i miljøet selv, så skal ikke si noe skråsikkert, men tviler sterkt på at man alltids får "ubøffa" varer... alltid ett ledd som mekker på noe ekstra for å få mer peng vett

var en kompis som kom innom istad som nevnte det da jeg leste. han hadde selv testete å skudde det (han pleide å bøffe ut med dette selv i sine dager) og svidde som juling !
kan jo evt. være annet også men... han holdt en knapp på Kreatin
(teknisk sett så bruker vel dealerne å bøffe ut med alt som er pulver, dog noen er ærlige og selger bedre varer)

- T
Svir det i åra kan jeg så og si garantere deg at det er en eller annen form for gass de har blanda ut med.. særlig hvis du gjerne kjenner det svir nesten hele veien opp til skuldra..
Garanterer ikke at det er startgass, men det er veldig lett å finne ut:

Er den fuktig, men tørker meget kjapt. Og blir gjerne litt hardaktig når det er tørt er det startgass..

Man blir EKSTREMT uttørka av startgass, veldig mange får visse former for utslett.

Og den startgass lukta kunne jeg kjent igjen NÅR SOM HELST..

Nei fy faen, hold dere unna alt det bøffet.. For husk folkens:
Amfetaminen utgjør ikke stor skade, Men alt DRITTET de putter i det derimot

Det er kun 2 ting man skal blande ut det stoffet med(ja man må faktisk det, sånn at ikke utallige mennesker havner i psykoser og/eller på psyk)

Hvor populært det er å poste her derimot, er en annen sak..

ps: lurer dere på noe ang amf så spør.. Det er sånn man får svar
Sitat av Felony
Det er kun 2 ting man skal blande ut det stoffet med(ja man må faktisk det, sånn at ikke utallige mennesker havner i psykoser og/eller på psyk)

Hvor populært det er å poste her derimot, er en annen sak..

ps: lurer dere på noe ang amf så spør.. Det er sånn man får svar
Vis hele sitatet...
Forklar
Latterlig.. Skal ikke si jeg selv er perfekt, tvert imot. Har gjort mye dumme ting her i livet, men det her er bare latterlig.. Skjønner ikke hvorfor i svarte faen dere gidder å skyte amfetamin? Det er sikkert drit digg, moro osv, men det kan ikke være verdt det hvis man tenker så vidt det er fremover?!

Kom over denne filmen tidligere idag, og tenkte å starte en ny tråd her nå, bare for å advare noen som kanskje ligger i faresonen for å prøve dette. Men, så oppdaget jeg denne tråden og skjønte fort at dette var stedet å poste linken.
Jeg vet filmen handler om Meth, noe som er langt farligere enn ren amfetamin, men noen av dere KAN faktisk ende opp med å skyte det, så her gir jeg en sterk grunn til ikke å gjøre det. Hvis noen fortsatt vil skyte meth etter å ha sett filmen så go ahead, vær så jævla tjukk i huet.

http://www.youtube.com/watch?v=RJIjW...eature=related

Mange synes sikkert innlegget mitt er tåpelig, sorry for det, men jeg blir bare så forbanna av å lese noe så idiotisk.
Det er nok en drøss med mennesker her som skyter meth allerede, gitt.
Om de to tidligere nevnte forslaga er i gatemixen din har jeg ingen formening om, men at de skal være gjeldende for at åra svir er jeg ikke helt med på notene, hvorfor nettopp de to der får skylda er en gåte for meg. Derimot har jeg nok en liten anelse om hva det teoretisk kan være og hvis du absolutt må skyte det, kan du forsøke dette:

1. Bytt ut kork med spiseskje eller en eggholder hvis du syns det blir vanskelig å dosere vannet i skjea.

2. Bytt ut sigarett-filteret med no orn'tli bomull, helst slike som runde som er satt sammen lagvis. Du kan kjøpe det på apoteket eller i nærbutikken, det er sånne sirkelformet bomull som du bruker bl.a. ved clearasil-vask i ansiktet.

3. Ta litt mindre justering enn vanlig, svien går ikke helt bort tror jeg, men det sitter ikke så lenge etterpå, og armen blir ikke så nummen heller.

4. Om du har en boks med fruktose, kan du ta ørlite av det oppi skjea/eggskåla, deretter kaldt vann og så finne fram lighter og varm forsiktig vannet - men for all del, ikke kok det - holder når du ser litt luft-bobler som kommer til syne og det er rett før det begynner å boble. Da legger du vekk lightern og putter oppi justeringa.

5. Tipper du bruker sprøyta å røre med du også, så rør godt i vannet mens det er varmt, selvom du ikke ser slagg eller bunnfall av noe slag - det holder å røre sakte å forsiktig rundt. I det vannet gradvis får avkjølt seg er det ikke umulig du muligens ser en hvit til gråhvit stripe rundt skjekanten - hvis du ser det, _ikke_ rør det uti vannet igjen.

6. Om det ikke er en direkte synlig hvit/grå kant som du kan se ennå, trenger du ikke leite etter det heller - den dukker nok frem etterhvert. Så ta da en flik av ansikts-bomullen som du selvsagt har gjort klart fra før, ellers oppdager du sikkert at det ikke er en enkel bomullstype å rive i passe størrelse med en arm fri.

Bomullen sett fra siden har et tynt filterlag over og under og særdeles porøs bomull i midten, helst ha en flik som bevarer bomullen slik. Det går fortsatt greit selvom du skulle miste et av filterlaga over eller under, men river du kun den midtre bomullsbiten er det greit å forsøke en gang til. Det gjør ikke noe om vannet venter enda litt til, den synker tvilsomt under romtemperatur allikevel med mindre du er i en kjøler eller kald utedo eller sånt - det går helt fint.

7. Trekk vannet sakte opp i pumpa - om det plutselig virker som oppsuget har tetta seg og du får et vakum i pumpa, bare sprøyt det ut igjen mens tuppen er nedi bomullen - ikke vær redd, grumset er på andre enden av filterlaget i motsetning til hva som kunne skje med sigarett-filteret, og det er bare å trekke opp på nytt etter at du har fått løsna vakumet litt.

Du kan godt røre en gang eller halv med bomullsdotten så du får løsnet avfallet som har samlet seg ved oppsuget. Du skal i teorien og stort sett også i praksis ikke behøve å skifte denne type bomull, som ofte kan skje med de standard ulldottene i en pose, eller q-tips og i verste fall sigarett-filteret, fordi membranene på utsiden av selve det porøse bomullen stanser avfallspartiklene og kun de minste partiklene slipper igjennom til den porøse mellomlegget, og stanser på innsiden av toppmembranet, derav det muligens oppstår slik fortetning ved oppsug, men oppsamlinga av avfallet løsner og sprer seg rundt i det porøse mellomlaget bår du slipper pumpetrekket og presser ut bitte-litt bare for å frigjøre innsugspunktet for å innta resten av væsken.

Knips eller fjern de få luftboblene som er i pumpa, sett på nåla og velg en annen åre, eller om det blir problematisk - prøv å ikke sett i samme stikkpunkt som den forrige. Det har ingenting med fruktosen å gjøre, men de rest-partiklene av hva som opprinnelig svidde så j... er muligens der fortsatt, så helst ikke bruk samme åra. Avhengig av hvor ren justeringa di var, vil du med et lite titt i skjea di nå se tydligere spor etter avfallsstoffet, mest sannsynligvis er det en hvit til gråhvit sirkelstripe på kantene av skjea som nærmest viser skille på hvor mye vann som dekket skjea, for å si det sånn.

Jo mer luft dette stoffet reagerer med, jo tydligere kommer denne stripa fram. Ta det med ro - det er verdens enkleste sak å vaske det bort - ikke bruk tunga, det er nemlig ikke sukker som ligger i kanten der, men det er ikke farlig å spise det heller. Faktisk så er det ved helt andre tilfeller livs-nødvendig for menneskekroppen å ha en viss balanse av - og kan med forsiktig utført kutting derav det helt klart skal være en majoritet av mengde amf enn dette stoffet, og gjort på orntlig måte kan du kjenne en merkelig effekt som spesielt varmer brystkasse og muligens småpitring i huet - litt avhengig hva det er.

Det som er med fruktosa, kan hende du merker en bittelitt annerledes feng, avhengig av hvor mye fruktose du putta oppi. Overdriver du så kjenner du at armen virker litt seig og klisset når du beveger på den i et par sek - 1 el. 2 min, men det er ikke no farlig sånn sett. Da tar du bare litt mindre fruktose oppi vannet før du varmer opp neste justering.

Men det som kan skje, er at du merker en skal en kalle det trykk eller "gass" i hjernen, som kan øke speedeffekten kraftig hvis det i utgangspunktet var god speed og ca, moderat justeringdose. Det kan sammenlignes med hvis du har opplevd å reise deg opp fra en sitte- eller liggestilling, og plutselig er det som om huet går rundt og du opplever en oppadgående trykk ved tinningen, sånn helt plutselig.

Legg til at den opplevelsen der kjenner du samtidig som du våkner i samme hastighet som rusen inntreffer ved skudd, altså umiddelbart - så kjenner du en form jeg kaller for "turing" som varer ca. 3-4 min, alt ettersom.

I de tre-fire min kan du merke noen dotter i øra, som ikke er videre skremmence, og mange opplever på de første to - tre justeringene at så fort dottene forsvinner kommer det en slags frysning-følelse over hele kroppen, og en virker klam til tross for at det nok ikke er så mye svette som kommer ut, kroppstemperaturen din er mest sannsynlig ikke endret seg mer enn når du skyter makka vanlig uten fruktosen.

Opplever du det, ta det som en bonus men vit at den bonusen forsvinner i effekt for hver justering, så aberet med å bruke fruktosen til å nøytralisere det andre greiene er at fengen på de siste justeringene blir latterlig skuffende i forhold til tyttebær-turen de første gangene, så kan du klare å dempe sviinga kun ved vann og den ansiktsbomullen, er det å anbefale å bytte på litt - så du ikke mister helt rusfølelsen i de siste justeringene.

Det er litt sånn smak og behag, men uansett om det fortsatt vil svi etter å ha "brukt" ferdig fruktosen, fortsett _skift åre el. stikk-område _helst_ for hver justeing. Til og med om du ikke ser den berømte stripa, så forsøk å skifte åre eller stukkpunkt for. Og det gjelder også hvis smerten kjennes et sekund, dette fordi at det sviende kuttestoffets mindre positive egenskaper er at den kan bidra til å tette igjen blodåra og dermed mister du blodtreff, smak og blir bok litt kvalm tenker jeg. Så plasser nåla på litt forskjellige plasser.

Håper dette hjelper litt, men uansett hvis du absolutt må skyte det, skjenner du sikkert til den substans jeg snakker om, og du får den ikke renset lett fra ptoduktet såmnn uten videre. Og da er det bedre å vente til du har ditt også gør hva du vil senere.

NB! Det kan fortsatt være andre ting enn det jeg gjetta på for deg, men suckinga, eller trekket i stprøyta skal fungere like greit for det. Monohydrat kreatin avgir en hvit slagg i semtrum og tetter igjen sprøyta di muligens, så det må bære en annen type kutt enn kreatin-mono-hysroklorid. eller middel, og - avslutter nå, lykke til - snx, må gå
Det er vell vanlig at amfetamin svir når man drar nålen ut. Har ikke møtt på noe amfetamin som ikke har den effekten om man skyter den. Men merker også at man merker det ekstra godt om man skyter på samme sted flere ganger.
Hæ? Nei, det tror jeg er ganske uvanlig og noe du bør være obs på i fremtiden? Kanskje det er en betennelse?

Nåla er jo i utgangs-punktet sterilt, men du får kjøpt medisinsk desinfeksjons-swabs på apoteket ganske ubemerket og anonymt. Disse heter Cutisoft wipes og består av 70% teknisk ren isopropyl alcohol, medisinsk gradert - tror har en lindrende bonus-effekt i tillegg til at du setter nåla på ren hud.

Det er forskjell fra individ til individ og erfaring til erfaring - men stort sett flesteparten av de som setter merker ingen verdens ting når nåla trekkes ut - dette har ofte med at blodet som kommer ut (blodtreff) automatisk utfører en helbredelses-prosedyre i åreveggen, ved å koagulere og tette igjen elns. (kanskje ikke riktig forklart men tror ikke ballen var langt utafor målstanga)

Men for mange som merker en form for ømhet du kanskje sikter til svie, hvorav slike tilfeller oftest oppstår enten ved feil valg av nål-størrelse eller -type. I tillegg kommer en tredje alternativ som en selv er skyld i, og det er bruk av samme nål flere ganger - renset el. ikke renset i klorin, skyldt med vann derefter.

Dette er fordi det danner seg en butt i nålspissen som kan virke som mothake i det en trekker ut nåla - hvilket i seg selv høres vondere enn det egentlige er, men absolutt ikke ønskelig for en umiddelbar gjentagelse.

Hva som trådstarter mener, er når selve åra etter alt fra en veldig kort tid etter innsprøyting til kort tid etter uttak kjennes en svie som ikke er dumt beskrevet lik brenning. Har du noensinne sklidd på et laminatgulv eller finerpanel på f. eks. skateboard-rampa, og brenner deg på si arm, albue, kne elns. så er det den type svie trådstarter sikter til.

Det kan være flere årsaker til akkurat det, men oftest har det sneket seg no urenheter i form av kanskje salt-preperat. I uforsiktig blanding med amfetamin kan slik vare være direkte farlig å sette rett i åra, og vil utvilsomt hjelpe deg med å sjekke nesegangen helt til øyekroken ved sniffing, men selve blandinga er vel ikke farlig tror jeg - men ubehagelig for de to nevnte freak-eksempler over tipper jeg på.

Salt er livsnødvendig for kroppen din men helst metabolisert i standard rutine. Det er mulig tror jeg for den uheldige en kort stund å dekke smaken med no besk, men over tid vil - om varen består av for mye sallt av et eller annet slag og dermed overtar saltsmaken, selv ved lukt. Dette kan ta alt fra noen timer til flere dager, og kan i situasjoner være temperatur-avhengig.

Det kan være mange årsaker til at det er rester av salt i gateproduktet, å mistenke direkte gatefixern kan være like uberettiget som berettiget.

Kanskje under prosessen ved utluting tilføyes litt vanlig bordsalt og kjøperen var uheldig å fikk en del der litt av bordsaltet lå igjen?

Kanskje noen tenkte som så at hjortetakk-salt eller epsom-salt kunne hjelpe til å tørke produkt også ligger det rester av det i varen, og forhåpentlig ikke det meste..?

Kanskje natron eller bakepulver "fuktes" tilsettes amf til daværende saltsmak er borte, og fengen er bra helt til stakkarn tar pumpa - da har det en tendens til å gjøre mottageren av speeden mer enn villig til å vente en tilme eller to, så det får tørka seg ut eller hva det gjør for no. Veti ikke?

Sukker kan ofte benyttes som "nøytralisering" om et slikt uhell skulle inntreffe igjen, men det er best å benytte seg av monosakkarider som fruktose (keton) el. glucose/druesukker (aldehyd) som på tross av samme bruttoformel har en karakteristisk forskjell som setter de på hver sin undergruppe. Lactose spaltes ned til bl.a. glucose og noe andre, deriblant dextriner (stivelse) men det tror jeg først inntreffer ved innsetting.

Da har en muligens en annen type smertebrann som får effekt, men til dels langt bedre enn ingenting. Fruktose eller glucose er vel p.g.a. deres egenskaper som monosakkarid og keton/aldehyd en smartere valg tror jeg. Kun fordi jeg minns å huske noe slikt selv.

Uansett, fruktose er lettest å få tak i og svie er ikke så normalt etter utrekkelse - tvert imot, selv på blodprøver fpr å gi, er det mange som påstår at den verste biten var lell ventingas.''

Tilslutt så trenger det ikke være salt i det hele tatt, allikevel svir det - kanskje fabrikk-feil, snuten med dårlig triks elns. Men nå restart machine - snaxe, og trådstarter lykke til, du også drKake =)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Lærte et lite triks av en lokal tweaker i dag faktisk om hvordan man sjekka om det var buffa ut med kreatin
Ofte når speeden er blandet med kreatin så blir vannet ofte litt gråaktig når man har mekka den.
Så sleng eggglasset i micro'n i 5-10sec og ta det ut igjen så vil du se at vannet er blitt blankt og at det ligger igjen noe "slagg" som sitter fast i bunnen av glasset..
Trekk opp og fyr løs så slipper du og skyte kreatin

Engelsk salt/Magnesiumsulfat er også en slager hos de store gutta og buffe speeden ut med

også kan jeg vel like godt slenge in bivirkninger/hesleskadlig shit på engelsk saltet og da:

Helsefare Støv kan gi mekanisk irritasjon av nese og svelg. Langvarig/gjentatt kontakt kan virke uttørrende på huden. Forlenget hudkontakt kan forårsake hudirritasjon. Støv i øynene kan gi irritasjon, hovedsakelig av mekanisk karakter. Kan gi irritasjon i munn og spiserør.Kvalme, oppkast, diare, magesmerter.


Noen som kjenner igjen de symptomene der eller^^ ?
Sist endret av lausungen; 2. august 2008 kl. 06:58.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
lausungen:

Dette er hurtigmetoden av den jeg nevnte to hakk opp. Det som er litt kjipt med microen, er at det fins stoffer i amfen som ikke tåler så sterk varme. Dermed skjer en liten endring som kan gjøre topp amf til moderat, kanskje til og med bånn i bøtta amf. Microen varmer på en annen måte enn det en flamme under en skje gjør, og kan faktisk ødelegge amfen. Det beste er å varme opp vann først, deretter tilsette amf, og dras opp gjennom filter, for så å avkjøle seg i pumpa.

Dette er samme effekten som når legen drar frem injeksjons-medisin fra kjøleskap (meds som må holdes kjølig) og som blir blandet slik at preperatet får rom-temperaturen i seg. Deretter kan den injiseres. For kald eller for varm prep i blod eller intramuskulært kan være ganske ubehagelig.

Metoden via micro'en har også den faren at en lett kan få frossern. Det betyr at det følger med noe partikler urenheter som egentlig skulle vært i filteret, men som har blitt så smått at det følger med allikevel. Disse partiklene kan svi en del når du sprøyter det inn, og ses gjerne som et tynt lag helt nederst i pumpa etter at du har renset den med vann. De sliter med seg innskriften på pumpa (måle-linjen til 2 mL) og etter å ha brukt pumpa noen ganger så er innskriften borte. Da har du en blank sprøyte og et hint om at gatevare er langt fra det reneste på markedet. Så unngå for mye eksperimenter med micro-varme.

Ellers kjenner jeg igjen alle symptomene og takker for et meget informativt innlegg
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har noe greier som er i rock/klump form, men den lukter litt surt , nesten som piss hehehe.. Svir brukbart hvis man snorter den, men måtte spy da jeg injiserte den i så "lite" som 0,2g.. Lot posen ligge åpen i 1 døgn og det ble litt bedre, men tør ikke ta så mye mer enn 0,15-0,2 i injeksjon for det. For fort en litt kvalm følelse etter injeksjon også blir det bedre etterhvert.

Er det eter som er brukt i makkaen da? Eller noe annet? Løser seg greit opp i vann, men hvorfor denne kvalm følelsen og ville spy etter injekson?

Noen brukbare og rense makkaen for at den skal bli bedre og skyte?
Sitat av Felony Vis innlegg
Svir det i åra kan jeg så og si garantere deg at det er en eller annen form for gass de har blanda ut med.. særlig hvis du gjerne kjenner det svir nesten hele veien opp til skuldra..
Garanterer ikke at det er startgass, men det er veldig lett å finne ut:

Er den fuktig, men tørker meget kjapt. Og blir gjerne litt hardaktig når det er tørt er det startgass..

Man blir EKSTREMT uttørka av startgass, veldig mange får visse former for utslett.

Og den startgass lukta kunne jeg kjent igjen NÅR SOM HELST..

Nei fy faen, hold dere unna alt det bøffet.. For husk folkens:
Amfetaminen utgjør ikke stor skade, Men alt DRITTET de putter i det derimot



ps: lurer dere på noe ang amf så spør.. Det er sånn man får svar
Vis hele sitatet...
Hvis det er startgass i speeden så vil man vel lett lukte det? SKal det ikke lukte ganske intenst? Og da vil det garantert svi noe jævlig hvis man setter det i åra?

En såkalt marsipan-type som ikke svir noe spesiellt i åra, men man blir rimelig uttørka , og rød i ansiktet og ører rett etter injeksjonen kan det være startgass da også eller er det noe annet , kreatin eller?
Sist endret av knott; 21. desember 2008 kl. 05:34.
Tviler på at det har noe med kreatin og gjøre.. for det er luktløst og smakløst og det svir værtfall ikke
▼ ... noen uker senere ... ▼
hvis det svir i åra så har det sikkert vert mye Acidum Ascorbicum (askorbinsyre) i peppern.
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av knott Vis innlegg
En såkalt marsipan-type som ikke svir noe spesiellt i åra, men man blir rimelig uttørka , og rød i ansiktet og ører rett etter injeksjonen kan det være startgass da også eller er det noe annet , kreatin eller?
Vis hele sitatet...
Noen som kan svare på denne?
mange blander engelsk salt vet jeg det gir ekstra kick man blir rød og det følelsen kommer opp av halsen