Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1830
Har drukket en god del i helgen å tok 5-7 valium fordelt ut på kvelden. og jeg bruker johannesurt.

Jeg sitter her nå med sykt fyllenever fra igår da jeg også drakk en god del. Det jeg lurer på er kan jeg få akutte virkninger i etterkant av disse kombinasjonene? føler meg rar å unormal. som om noe ikke er som det skal. kan dette ha vært farlig?

Har jeg noe å bekymre meg over? har noia!
Sist endret av rozzyEyy; 7. juli 2016 kl. 18:26.
Sitat av rozzyEyy Vis innlegg
Har drukket en god del i helgen å tok 5-7 valium fordelt ut på kvelden. og jeg bruker johannesurt.
Vis hele sitatet...
Som i de fleste tilfeller, hoer med fagfolk. Er sikkert en eller annen legemiddel / gift-sentralinformasjonstelefon du kan finne.

5-7 valium forteller veldig lite, er dette 2 mg, 5 mg, eller 10 mg?

I alle tilfeller, det hoeres ut som at du - med saa mange - har opparbeidet deg toleranse (som er kjipt fordi stoffet virker ikke da lenger angst-dempende), og du har da ikke saa mye aa frykte.

Det som er farlig med valium i kombinasjon med alkohol, er at du kan risikere at beina plutselig ikke vil baere deg lenger, og da kan du gaa i bakken og knekke ting.

Det staar faktisk svart-paa-hvitt i pakningsvedlegget.

Saa skal du kombinere, saa proev aa legge deg paa en myk plass.

Og egentlig boer du hoppe av valium stygt som faen hvis du tar saa mye, for.
Trådstarter
Første gang jeg har tatt det. Og ble litt for mange..
Sist endret av rozzyEyy; 7. juli 2016 kl. 20:16.
Sitat av rozzyEyy Vis innlegg
Første gang jeg har tatt det. Og ble litt for mange..
Vis hele sitatet...
Vel, dette er et legemiddel og ikke sukkertoey.

Det betyr at du leser pakningsvedlegget og ikke bare stapper pillene inn til du mister foerligheten.

Pris deg glad for at du ikke ramla over ende og knakk ein kneskaall.

For fremtiden, om dette er 5 mg som skrives oftest ut, ta en, vent en halv time, har ikke nerva roa seg saa ta en til.

Og vaer helt krystallklar paa at de der greiene opparbeider kroppen seg toleranse mot, saa etter en del uker kan du kysse all effekt av dem bye-bye.