Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1029
Jupp og det funker fjell. Deilig å få opp dopaminnivåene igjen.
Har brukt 3x10mg 0700-1030-1330 ca. Fordi venter jeg lenger en disse tidspunktene får jeg en krasj og klarer ikke hamstre denne gode effekten resten av dagen.
Skal snakke med psykiateren Idag og vil si henne at jeg ønsker en dose til på ettermiddagen fordi jeg sover vanvittig godt på disse og vil øke til 15mg i slengen istedet.
Er det unormalt å si? Og åssen erfaringer har dere med depot, dem erstatter jo bare 2 doser. Fyller dere på med 10mg utover dagen, eller tar 2 dopet tabs.

Jaja. God morgen.
Bra det virker, kan du beskrive litt hva som skjer når du tar Ritalin? Tenker på hva deg gjør med deg både fysisk og psykisk. Får du mer konsentrasjon? Blir det stille i huet? Hva med overskudd og energi? Er det lettere å gjøre kjipe ting som å vaske og rydde uten å avbryte før en er ferdig? Hva med tankekjør og tusen tanker på en gang, dempes det? Åssen er det med lesing, klarer du lese lengre uten å miste fokus eller "falle ut", at øynene leser teksten men hodet tenker på alt annet og en har kanskje lest 2 kapitler før en oppdager at en ikke har fått med seg en dritt.

Fint om du kan si noe om disse tingen, ja annet også om det er noe du har merket spesielt godt.
Sist endret av frtoretang; 1. juli 2016 kl. 23:26.