Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 888
Hei alle sammen, og god sommer!


Jeg har nylig bestilt og mottatt en pakke med Aniracetam.

Har lest side opp og side ned på nettet om at dette skal være et fantastisk smart drug/cognitive enhancer, så jeg tenkte jeg skulle prøve det ut nå i sommer.

Tingen er det at jeg er usikker på doseringer, og hva jeg skal se etter av effekter. Jeg har tatt det i går og i dag, men kan ikke si at jeg kjenner stort Måleskjeen som fulgte med er 1/8 tsp og to av disse tilsvarer 750mg (anbefalt dose er 750mg to ganger daglig). Jeg tok hele daglige dosen i et slurp før jeg tok 750mg til litt senere på dagen.

Jeg svelgte det ned med grønn te, fant ut at det løste seg ikke opp i vann så det ble bare masse skum og pulverdrit over hele koppen - men jeg fikk det i meg fordi

Spørsmålet mitt er vel da egentlig om noen kan komme med noe tips og triks, samt nevne hva slags erfaring dere har med dette stoffet?

Forventer jeg kanskje litt for mye, hva er reelt å oppleve på aniracetam?

Grunnen til at jeg tester dette ut er fordi jeg vil se om det har noen effekt på låtskriving og kreativitet generelt.


Håper noen kan hjelpe meg litt, og dele litt erfaringer!


Takk!
Aniracetam er fettløselig, så du er nødt til å ta det med enten noe fet mat, eller f.eks. omega 3.

Effekten til aniracetam bygger seg gjerne opp over tid, så er ikke sikkert du kjenner så mye de første dagene. Ta 750-1500mg hver morgen i en uke, så får du nok god effekt.

For min del ble effekten nesten for kraftig, og effekten var til stede i opptil 3-4 dager etter siste dose.
Aniracetam er et av få stoffer som faktisk gjorde meg merkbart bedre i dataspill (cs). Fikk bedre aim, mer tålmodighet og hadde lettere for å forutsi hvor fienden var. Ble faktisk anklaget for wallhack flere ganger. Dessverre fikk jeg ingen merkbar positiv effekt til lesing/skole og som sagt synes jeg effekten var nesten for kraftig (la merke til det hele tiden og ble gjerne distrahert av det i sosiale sammenhenger) så endte opp med å slutte å bruke det. Det at effekten bygger seg opp og varer i flere dager etter siste dose gjorde det vanskelig å bare ta det i situasjoner som passet, ble enten å være påvirket av det absolutt hele tiden eller ikke bruke det i det hele tatt for min del.

Det er mange som elsker aniracetam da, så kanskje det er noe for deg.
Sitat av Nydelig Vis innlegg
Aniracetam er fettløselig, så du er nødt til å ta det med enten noe fet mat, eller f.eks. omega 3.

Effekten til aniracetam bygger seg gjerne opp over tid, så er ikke sikkert du kjenner så mye de første dagene. Ta 750-1500mg hver morgen i en uke, så får du nok god effekt.

For min del ble effekten nesten for kraftig, og effekten var til stede i opptil 3-4 dager etter siste dose.
Aniracetam er et av få stoffer som faktisk gjorde meg merkbart bedre i dataspill (cs). Fikk bedre aim, mer tålmodighet og hadde lettere for å forutsi hvor fienden var. Ble faktisk anklaget for wallhack flere ganger. Dessverre fikk jeg ingen merkbar positiv effekt til lesing/skole og som sagt synes jeg effekten var nesten for kraftig (la merke til det hele tiden og ble gjerne distrahert av det i sosiale sammenhenger) så endte opp med å slutte å bruke det. Det at effekten bygger seg opp og varer i flere dager etter siste dose gjorde det vanskelig å bare ta det i situasjoner som passet, ble enten å være påvirket av det absolutt hele tiden eller ikke bruke det i det hele tatt for min del.

Det er mange som elsker aniracetam da, så kanskje det er noe for deg.
Vis hele sitatet...

Tusen takk for svar!

Jeg tok det i dag sammen med litt kokosolje og tran, smakte hor og helvete ettersom jeg tok en "attack dose" på ca 3 gram - og dæven det merket jeg godt, ble mye mer fattet og åpen..fokuserte mye hardere på det jeg skulle gjøre og ble generelt sett mer utadvent av meg tror jeg

Kommer garantert til å prøve det igjen, dog i mindre dose om gangen - ville bare teste hvordan det føltes med mye

!Sayonara!