Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 3135
Bruker Targiniq, stort sett 40 mg.

(oksykodon/nalokson)

Tar jeg mer har det vikrning en liten stund, men så forsvinner virkningen, nesten uavehgnig om jeg tar f.eks 80 mg eller 100 mg.

Kan det ha noe med naloksonen? At dersom man tar mer så "visker" den ut effekten av oksykodon?

Targiniq er mildere enn Oxycontin, og ment til langvarig bruk og skal være vanskelig å misbruke (snorte og slik)

Noen med idè?
Sist endret av andan; 22. juni 2016 kl. 19:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har aldri prøvd det, men nalokson brukes jo nettop får å hindre morfin og lignende i å fungere. Den er an opiatantagonist so blir blant annet brukt ved overdoser, så jeg vil nesten tro at det er helt uungåelig at nalokson blanda med oxy kommer til å seriøst hemme rusen og virkiningen.

Har lest at poenget er å stopp konstipasjon og hindre folk i misbruke, men det hele høres ut som crap for meg. Å blande opiater eller syntetisk lignende stoffer med opiatantagonister virker sinnsykt bortkasta.