Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 920
Hei. Kan si at jeg har fått hendene mine på rent alprazolam pulver. Har bestilt test kit for å bekrefte at det ikke er noe annet. Ønsker å lage meg noen kapsler på enten 0,5mg eller 1 mg. Har lest veldig mye på internett om hvordan man kan dosere alprazolam men alt er nesten bare forumsider og folk sier mye forskjellig så jeg vet ikke hvilken metode jeg bør gå for. Av det jeg har funnet ut så må jeg uansett løse opp en viss mengde i ett alkohol. Rødsprit er jo enkelt å skaffe og det er rent. Kan jeg for eksempel lage en løsning som er 1mg/ml og sprøyte 1ml i kapsler. Så venter jeg til alkoholen fordamer før jeg lukker kapselen.
Setter stor pris på om noen kan hjelpe. Trenger helst en skikkelig guide fra en god kilde. Er veldig klar over den store faren ved å jobbe med ett stoff som er potent på milligram masse. Av tidlgiere erfaring har jeg likt å ta en halv xanor en gang eller 2 i måneden for å få senke skuldrene litt. Vennligst ikke slakt meg i denne tråden.
Når det kommer til Alprazolam er Pg å foretrekke, hvis ikke du har henda på 96% sprit.
Pulveret er såpass potent at her vil man ikke feile, det kan få flaue og potensielt dødelige følger.
følg denne oppskriften så får du gjort det skikkelig:https://www.reddit.com/r/AgMarketpla...easy_tutorial/
Sist endret av PurFaen; 20. juni 2016 kl. 13:03.
Trådstarter
Kan jeg bruke en slik løsning til å tømme i kapsler?

Nei det kan visst ikke brukes i kapsler. Finnes det kapsler som ikke løser seg opp i alkohol?
Sist endret av Slakteren; 20. juni 2016 kl. 17:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.