Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1582
Hei og hopp!

Fikk oppdrag om å ta bilder i bryllup på lørdag, og her er det jeg synes er finest:

http://www.deviantart.com/view/18051694/

Jeg har fått lov av personene på bildet og legge det på nett

Enjoy!
Fy faen for et friskt bilde det var =) Er det gjort noe med bildet, eller er det naturlig?
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Er ikke bra at de ser ut av bildet. Ellers et rent og pent fotografi.
Hehe, det er blitt justert bittelitt, minimalt for å si det sånn. Bildet er tatt i RAW med blitz.

Det blåste også **** oppå der så det ble litt vanskelig å ta så veldig bra bilder da :P
I motsetning til de fleste andre bildene dine, er jeg ikke så veldig imponert av dette, dessverre. Har sittet og sett på bildet nå i noen minutter, og har et par ting å si Lys og farger fungerer veldig bra, men jeg syns ikke resten fungerer like godt. Plasseringen av dem er ganske fin, smart å sette dem i en gressbakke ved et tre, men grenene som stikker ned fra rammen er ikke så veldig pen, det forstyrrer litt. Treet bak til venstre er komponert veldig fint inn, og fyller bildet bra. Det som er veldig synd her er at du fotograferer fra et litt for lavt ståsted, og brudeparet myser, hvertfall bruden. Du burde fått til å stå litt høyere, for det er veldig fint at dem står i bakken. Hva slags kamera bruker du? Om det er speilrefleks ville jeg brukt polariseringsfilter på obejktivet, om du ikke allerede har gjort det. Da kan du lage en penere himmel, spesielt bak treet og rundt det. Gresset vil også bli skarpere og skinne mer, men det ser allerede veldig bra ut. Brudebuketten kunne kanskje trengt littegran lek med burntoolen. Ellers hadde jeg ikke mye å skrive om bildet Håper dem likte bildet!

Forresten, du kan alltids få fjerna furukvistene med photoshop..
Trådstarter
Takk!

Jeg bruker et kompakt kamera; fujifilm finepix S5500. Det er faktisk til salg nå, pm meg hvis noen er intressert!
Jeg likte faktisk dette bildet veldig godt. Synes fargene er behagelige, og synes faktisk ikke at de greinene øverst forstyrrer - de rammer inn mener jeg.

Jeg likte også at kjolen til bruden blafrer ut til venstre - det gir en fin linje opp til bruden og brudgommen.
Treet i bakgrunnen: nydelig.

Den gress-tusten ved brudgommens venstre hånd kan med fordel klippes bort, det samme med det hårstråene som blafrer ut midt på brudens høyre overarm og albue.
Veldig bra, eneste jeg har og utsette (og jeg er veldig ikke fotograf og har egentlig ikke peiling) er att du kunne tatt bilde litt lenger over bakken eller bedt bruden om og ikke se på kamera..