Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3190
Hei, formaterte PC-en i går, og har nå prøvd å sette opp Outlook igjen. Når jeg legger til min outlook.com epost greier den ikke å laste ned meldinger etter 20.09.14. Det fungerer derimot greit på web-klienten. Har forsøkt å slette profilen og resatt til first-run, men det har ikke hjulpet. Noen som har opplevd det samme, eller vet om en løsning?

Surface Pro 3 - Win 8.1
Office Professional Plus 2013

Stetus
Sist endret av stetus; 23. april 2015 kl. 12:52.
det er sånn det skal være.. Den sletter alle mailene når du formaterer den Når du får ny Mail igjen blir de lastet inn der. Done
Sist endret av meitemark; 24. april 2015 kl. 01:28.
Trådstarter
Tror du misforstod litt Inspires. Når jeg legger til kontoen på nytt laster den kun ned epostene jeg mottok før 20.09.15. Epostene jeg har mottatt i dag dukker for eksempel ikke opp. Ser nå ut som at epostene som dukker opp er de som ble videresendt fra min gmail.com konto til outlook.com. Ingen eposter sendt direkte til denne outlook.com adressen lastes ned. Fullt lovlig lisens på windows og office. Nyformatert og nyinstallert. Selvfølgelig forsvinner de når jeg formaterer, men du skal også lastes ned igjen når jeg ber den om å laste ned all epost fra den siste måneden...

Snakket med microsoft-support i 20 min, de hadde ikke peiling. Andre epostkontoer(ntnu-konto og gmail) fungerer knirkefritt. Fungerer også i mail appen, bare ikke outlook...
Sist endret av stetus; 23. april 2015 kl. 17:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Får du opp noen feilmeldinger i Outlook?
Sjekk etter en mappe som heter Sync Issues.
Hvilket OS har du?
trykk hjem øverst>send/motta alle
dialogbiks dukker opp hvor den først sender usendt mail så mottar mail
se om det kommer feil mld der.
Etter nærmere googling fant jeg et svar som har løst to liknende/identiske forklart på forskjellige måter:
http://community.office365.com/en-us...975.aspx#66975