Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  62 4550
Trådstarter
70 1
... jeg stole på deg '?

Hvis du bestemmer deg for å beholde den, er det ikke noe jeg kan gjøre... Skulle gjerene gjordt det men da blir jeg blakk igjen.
Jeg skal tenke på det!
gi meg en inni helvetes god grunn for at jeg skulle beholde de.

for det første: folk ville da kjenne til meg som en tyv på internett. greit nok, jeg er meget, men jeg stjeler ikke fra folk medmindre de er bitre fiender av meg. verken du eller spug er det. og jeg har ikke lyst at folk skal tenke på meg som en tyv.

for det andre: hva i helvete skal jeg med.. uhm, nå gidder jeg ikke scrolle så langt tilbake, men la meg si "2.9 ellerno gig" for øyeblikket har jeg ikke plass til flere harddisker. jeg har brukt opp alle ledningene i maskinen. og jeg gidder ikke kjøpe flere kontrollerkort for noen få gig.


meitemark
Trådstarter
70 1
Jeg har oxo brukt opp alle ledningene mine. Hvordan får jeg plass
til nye??? Går det ann å få sånne splitter????

Jag kan vel la dg prøve å fikse det, men hvis det ikke virker? Da
har jeg mista masse penger!!!
ta å skriv ned på en liste: alt som finnes inni maskinen din, ledninger alt... beskriv de.. tegn de..(du trenger ikke overdrive, og legg den ved når du sender opp. så skal jeg lage en "hvordan skal du fikse maskinen din guide")

men du bekymrer deg for at det ikke skal funke, og det forstår jeg godt. men la meg spørre: har du mistet datamaskinen eller harddiskene i gulvet i det siste? hvis du rister på hardiskene lett, hører du noen lyder inne i de da? hvis nei på begge svar, hum stor sjanse for at dette går helt perfekt.

meite
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Harddisker tåler ganske mye G før de kræsjer. men støv og direkte støt er de ikke mye glad i..

Feks om du åpner en, skal det ikke mye støv o.l på platene til før den er phucka..
Trådstarter
70 1
Det rare er at bare D er ødelagt selv om begge ligger på den samme hardisken...

Meitemark: Jeg skal begynne å skrive og tegne ned min PC's indre
saker. Takk for at du gidder å ta detg tid til det!

Han andre kisen:
Jeg skal prøve å skru ut hardisken åg åpne den og fjerne støv. (Kun ved forsiktig blåsing, jeg skal ikke ta på skive inne)
nenenenei!!! ikke åpne hardisken!!! ikke rør da går den rett i søppla! på den annen side hvis du virkelig klarer å få den opp uten å ødelegge den er du god...

bare d: ødelagt, da er fat gått tell helvete...

oki, kan fixes'

meite
you go blade! mess up your computer some more!! IKKE ÅPN DEN DIN TØS!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Originally posted by Blade
Han andre kisen:
Jeg skal prøve å skru ut hardisken åg åpne den og fjerne støv. (Kun ved forsiktig blåsing, jeg skal ikke ta på skive inne)
Vis hele sitatet...
[quote]Originally posted by Ond^Sofa
Feks om du åpner en, skal det ikke mye støv o.l på platene til før den er phucka..

Det betyr at du ikke skal åpne den! Da er den omtrent så godt som skrota. Så lenge du ikke åpner den er det ikke no støv der.
Og om bare en partisjon er ikke selve disken phucka i affal

edit; og åffer i h funker ikke disse quote greiene?
Trådstarter
70 1
Takk allesammen, jeg har alt åpnet den. Takk for det sene svaret!
FJSDPOIuqeg


























Neida!
Jeg kan sikkert prøve å fikse den jeg, jeg bor på nesodden og sånn. Så slipper du å sende den i posten til noen du ikke vet hvem er, jeg går ihverfall på samme skole som deg.
Har du noe på hardisken du må ha?
kan legge inn 98 eller me tviler på om xp går...
få deg en jobb, jobb i ett par månder, kjøp ett nytt hk kabinett prosessor og cpu!
Han har allerede formatert... Se i en annen post. Husker ikke hvilken i farta.
bah... han har ikke formatert C nøyaktig det han må gjøre for å få lagt inn windows på nytt.