Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1633
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
egentlig så er jeg bare generellt intressert, hvilken av dere fjortisser var det som natt til lørdag, mens jeg var på en all-nighter på wasteland, gaulte " har døh testet den derre iblis.nu ellarh?" slik at jeg nesten pissa på meg av paranoia..?
kan ikke en stakkars fyr få spille counter strike i fred fra dere nff-ere? http://www.iblis.nu/ubb/smile.gif

(anm: spm. var ikke rettet mot meg.. jeg bare overhørte det da vi ventet på at soppene som jobber der skulle fikse nettverket)

[This message has been edited by nso (edited 28-03-2001).]
Er dette Wasteland i Bergen det er snakk om? I såfall kjenner eg tilfeldigvis to av dei som jobber der ganske godt.
Eg henger ikkje akkurat så mykje der, men eg har jo vore der noen ganger - men det er svært lenge sidan (to år? meir?).

Er du der ofte, nso? Er det fleire her inne som henger der? (Bare av nysgjerrighet egentlig...)
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
vel.. dem to folka jobber der nokk ikke lenger.
wasteland er ikek lenger hva det var, det har nå blitt utvidet. flyttet avd. til gågaten i bergen, nye lokaler
nå er det ikke hovedvekt på q-zar lenger trur jeg.. tror web-cafe'en er main-attraction nå (har ihvertfall grandiose planer).
og nei.. jeg er der ikke mye. dvs. var der mye å spillte q-zar når jeg gikk på ungdomskolen (mange mange mange år siden) men nå har det bare vært et besøk når jeg var der for å være med på test av nettverket, for å finne flaskehalsene (å gjett om det var endel av dem, datt ut av cs hvert 15 minutt)