Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1155
Jeg har hatt en hendelse der jeg ikke kunne ha blitt boende i bopelen min over tid. Har da blitt lovet betaling i form av tilsvarende leie for hver mnd som går.

Nå ble leiligheten klar i midten av måneden, og da har de halvert månedsutbetalingen til akkurat den datoen. Men da lurer jeg på hvem som leier ut et sted å bo i i 3 og en halv måned? Har jeg ikke krav på en hel måned? Virker som de ikke er villig til å strekke seg uten en leiekontrakt, som jeg ikke har. Men det kjennes fortsatt merkelig at de gjør det slik?

Hva tenker dere?
Et leilighetshotell f.eks ville vel sikkert kunne leie ut 3.5 måneder.
Hvis du ikke har kontrakt, har du for alt dem vet ikke betalt noe i leie heller, så hvorfor skulle dem gi deg mer penger?
Sitat av severinus Vis innlegg
Hvis du ikke har kontrakt, har du for alt dem vet ikke betalt noe i leie heller, så hvorfor skulle dem gi deg mer penger?
Vis hele sitatet...
Hvis TS ikke kan dokumentere faktisk påløpte utgifter, så betales det vel ut et standardbeløp per dag uten tilgang på bopel. Deler denne logikken.
Hvilken forsikring har dette gått på? Innbo?