Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1297
Ta en pust i bakken
Anderssonfugl93's Avatar
Hei, har sett på en del reviews om Eleaf Ijust 2. Tror jeg har forstått det meste, men det er en ting jeg ikke er helt sikker på. Er det mulig å bruge 24mg E-cig juice/Smak til denne E-ciggen? Jeg er så og si ute etter å bruke mye nikotin, men ikke så mye at jeg hoster meg ihel av ett trekk.
Sitat av Anderssonfugl93 Vis innlegg
Hei, har sett på en del reviews om Eleaf Ijust 2. Tror jeg har forstått det meste, men det er en ting jeg ikke er helt sikker på. Er det mulig å bruge 24mg E-cig juice/Smak til denne E-ciggen? Jeg er så og si ute etter å bruke mye nikotin, men ikke så mye at jeg hoster meg ihel av ett trekk.
Vis hele sitatet...
Jada, ingen fare, men som du sikkert har lest så er Ijust 2 ekstremt effektiv så med mindre du har lang erfaring kommer du neppe til å klare lengre drag enn et sekund, tipper jeg. 24mg er mye.
"Øko-Terrorist"
Sitat av Anderssonfugl93 Vis innlegg
Hei, har sett på en del reviews om Eleaf Ijust 2. Tror jeg har forstått det meste, men det er en ting jeg ikke er helt sikker på. Er det mulig å bruge 24mg E-cig juice/Smak til denne E-ciggen? Jeg er så og si ute etter å bruke mye nikotin, men ikke så mye at jeg hoster meg ihel av ett trekk.
Vis hele sitatet...
24mg er ekstremt sterkt(typ MYE sterkere enn karva blad), de fleste begynner ett sted rundt 8-18mg, de fleste av dem igjen legger seg rundt 8-12mg.
Sist endret av tr80r; 11. april 2016 kl. 12:16.
Har forsøkt 24 mg og 36 mg! og som en tidligere storrøyker sa da han forsøkte den samme styrken, det river i halsen. Og han røykte en pakke gul rullings om dagen i årevis. Det som var merkelig med de sterke juicene 24 & 36 mg var at en merket godt når en dampet at de var veldig sterke. Men når en våknet dagen etterpå så var en ganske gåen i halsen og hadde typ whisky stemme

Tror jeg ville sørget for å bestille noen mildere også, så kan du evt. bytte juice om du finner 24 mg for sterkt.
Sist endret av frtoretang; 11. april 2016 kl. 13:34.
Jeg begynte å dampe for noen måneder siden. Pleide å røyke 25-30 prince rød om dagen, damper stort sett bare 18mg. Har forsøkt 24mg også, men for meg så holder det lenge med 18mg.
Litt av poenget er vel at kjøper du en kraftigere elsigg kan du gå ned i styrke og fortsatt få samme mengde nikotin per trekk, du bruker bare mer juice og får mer damp. Brukte selv 24mg på min første lille elsigg da det var det som ga litt buzz, måtte gå ned til 16-ish da jeg kjøpte en bedre. Skal gå ned enda mer i styrke når jeg kjøper min neste en vakker dag. Man får aldri nok damp.

Har ingen erfaring med den du nevner, men hvis den er veldig kraftig tror jeg ikke 24mg er noe godt sted å starte. Prøvde 24mg på en kraftig drip-tip en gang. Mener selv jeg har relativt høy toleranse for nikotin men det der var bare grusomt, og da brukte jeg 24mg til vanlig.
Ta en pust i bakken
Anderssonfugl93's Avatar
Trådstarter
Takk for svar, jeg er bare så vandt til å bestille 24mg at jeg bare slengte det i handlekurven og bestillte, det var det som feilen. Men jeg tror jeg skal bestille en pakke til med 8mg og noen med 12 mg