Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1287
Hvordan fjerne alarmen på pc-spill som man bøffer i butikken?
Du kan enten åpne esken/boksen diskret og bare ta cd-platen, eller så kan du legge esken/boksen ned i en bærepose, som er "foret" med aluminiumsfolie.

Nei, jeg har ikke prøvd dette før, og kan derfor ikke garantere noe...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Pose-ideen din virker, den skal i affal det
Vil allikevell ikke gi no 100% garanti om noen blir tatt.. Hehe

99% dah, er ikke værst det da?
De fleste cd'ene ligger ikke i eskene, så du må løpe bak disken å hente cd'ene du skal bøffe. De er ikke tyveri-beskyttet.

De eskene som er pakket inn i plast, der ligger cd'a i, men det er en strekode av hard-plast. Denne må du fjerne, for det er den som utløser alarmen.
Originally posted by Sharken:
De fleste cd'ene ligger ikke i eskene, så du må løpe bak disken å hente cd'ene du skal bøffe. De er ikke tyveri-beskyttet.
Vis hele sitatet...
Og noen steder kan disse skapene/skuffene være låst, og hvis man ikke er veldig flink til å dirke låser kan man glemme hele greia...
eller så kan du gjøre som det står i min lille artikkel som jeg ikke har fått igjennom til iblis. den finner du her