Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1511
Hei, freak!
Jeg har et problem med Firefox, som har blitt så irriterende at jeg har vurdert å stikke fra nettleseren. Jeg kommer fra årelang bruk av Opera, og er vant til at når jeg skriver noe i URL-baren, så kommer det opp som googlesøk, men det gjør ikke det nå. JEg kommer inn på denne siden når jeg gjør det. Veldig irriterende. Jeg har avinstallert alt av apps av firefox som var installert, har slettet firefox og reinstallert, men det hjelper ikke.

What do?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Har du installert Utorrent? Babylon (og babylon toolbar) må velges bort under installasjon for å ikke få det.

Er det dritt? Jupp.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Har du noe fra babylon.com installert på PC-en?

Prøv også å sette about:config -> keyword.URL -> http://www.google.com/search?btnI=I%...-8&oe=UTF-8&q=
Åh! Da forstår jeg problemet. Tusen takk for hjelpen.

Har du noen idè om hva jeg burde gjøre? .. slette µtorrent?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av ComaAmerica Vis innlegg
Åh! Da forstår jeg problemet. Tusen takk for hjelpen.

Har du noen idè om hva jeg burde gjøre? .. slette µtorrent?
Vis hele sitatet...
Avinstaller utorrent, og Babylon toolbar. På Chrome fikser man det med å gå på instillinger->søkemotor.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Avinstaller utorrent, og Babylon toolbar. På Chrome fikser man det med å gå på instillinger->søkemotor.
Vis hele sitatet...
Jeg fikset det med about:config-tingen, takk for det! Nå har jeg ikke babylon lengre. MEN, det endrer seg fortsatt ikke til et google-søk når jeg skriver noe i URL-linjen. Vet det er en google-søk-linje rett ved siden av, men jeg har det for vane å glemme den.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Min firefox søker direkte i URL linjen? Testet akkurat... Dog, gå tilbake til opera! Mvh Opera fanboy! ^^
Sist endret av CHillZoNE; 11. april 2012 kl. 07:46.
Opera er klart best. Nuff said.