Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 963
Hei, jeg trenger litt hjelp her jeg prøver å laste ned en understekst og synke den til filmen jeg har...

jeg bruker subtitle workshop for å gjøre dette.

så jeg får importert teksten til Subtitle workship.
Men når jeg prøver å importere filmen (som jeg må gjøre for å kunne se hvor i filmen teksten er?) så får jeg opp "blbalblablablal.avi file is not a valid video file" når det er en helt standard avi film fil. (har prøvd flere)
Jeg har også byttet navn på .srt filen til film filen.

Er litt ny med dette her, any ideas?
Har ikke brukt subtitle workshop, men hvor skal du bruke filmen? Kun på datamaskinen, eller på DVD-spiller?

På maskinen kan du laste ned passende tekst, og se den på VLC-player.
Til ellers kan du laste ned passende tekst og bruke programmet "ConvertXtoDVD 4" som konverterer film og tekst i sammen og lager en DVD-plate for deg.
Trådstarter
18 0
Jeg laster ned en film helst blueray, så laster jeg ned undertekster som allerede passer til filmen "synka"
men nå prøver jeg å "synke" en tekst fil fra en annen film så den passer til min film.

Jeg skal se den på pc bruker VLC eller KMPlayer...

Når jeg bruker Subtitle Workshop får jeg: Is not a valid video format. Når jeg skal importere filmen og bruker standard .Avi
Sist endret av Savior; 1. april 2012 kl. 02:41.
Må du ha den permanent syncet? I VLC og en del andre avspillere kan du helt fint justere delay på underteksten, noe som fungerer fint hvis det bare er snakk om forskjøvet tid.

Er knappene H og J du bruker i VLC for å justere delay.
Trådstarter
18 0
Takk for info, men skal ha permanent så jeg får lasta dette opp som passende underteksten til filmen..
Ingen som bruker Subtitle Workshop??
Sitat av Nichotin Vis innlegg
Må du ha den permanent syncet? I VLC og en del andre avspillere kan du helt fint justere delay på underteksten, noe som fungerer fint hvis det bare er snakk om forskjøvet tid.

Er knappene H og J du bruker i VLC for å justere delay.
Vis hele sitatet...
Bare i tilfelle andre trenger hjelp senere via denne tråden, så er det G og H som brukes.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Bare i tilfelle andre trenger hjelp senere via denne tråden, så er det G og H som brukes.
Vis hele sitatet...
H og J på mac.