Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1240
har nettopp kjøpt meg bf3, og er ikke verdens beste på data, jeg kommer inn på battlenet skal joine server, og så står det bare joining server... hva faen skal jeg gjøre, det er påske og jeg har lyst til å game ..
Slippe ut alt raseriet du har, Battlefield er blitt ubrukelig etter oppdatering.
Til meg funket det å søke etter "regedit" å der inne søker du etter "Battlefield 3" da kommer det opp en liste over div programmer, finn "bf3.exe" høyre klikk og trykk endre. Deretter fjerner du der det står "tm" med liten skrift etter "Battlefield 3". du må huske å avslutte origin og alt annet som har med bf3 og gjøre før du gjør dette. det er ikke hver gang det funker, men det funka til meg, kanskje til deg også?
Sist endret av Julenisse97; 31. mars 2012 kl. 17:37.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Slippe ut alt raseriet du har, Battlefield er blitt ubrukelig etter oppdatering.
Vis hele sitatet...
Begrunn, hva er blitt dårlig?

Jeg synest det er blitt bedre jeg!
Trådstarter
Sitat av Julenisse97 Vis innlegg
Til meg funket det å søke etter "regedit" å der inne søker du etter "Battlefield 3" da kommer det opp en liste over div programmer, finn "bf3.exe" høyre klikk og trykk endre. Deretter fjerner du der det står "tm" med liten skrift etter "Battlefield 3". du må huske å avslutte origin og alt annet som har med bf3 og gjøre før du gjør dette. det er ikke hver gang det funker, men det funka til meg, kanskje til deg også?
Vis hele sitatet...
hvor skulle man søke? eller hva skulle man søke i?
Sitat av Julenisse97 Vis innlegg
Til meg funket det å søke etter "regedit" å der inne søker du etter "Battlefield 3" da kommer det opp en liste over div programmer, finn "bf3.exe" høyre klikk og trykk endre. Deretter fjerner du der det står "tm" med liten skrift etter "Battlefield 3". du må huske å avslutte origin og alt annet som har med bf3 og gjøre før du gjør dette. det er ikke hver gang det funker, men det funka til meg, kanskje til deg også?
Vis hele sitatet...
Hvor har du funnet denne løsningen?

Ville ikke anbefalt TS å rote en dritt inne i registeret om han ikke vet hva han gjør.
Har hatt problemer med BF3 selv når det kommer til joining av servere.

-Pass på at portene er åpne.
-Sjekk at antivirusen din ikke tuller ting til.
-Pass på innstilningene på nettet ditt. (dobbel NAT/Dobbel brannmur)

Min erfaring med BF3 er at det er ganske "følsomt" for tilkobling på en måte.
Mitt beste tips, begynn i den ene enden av kjeden og jobb deg utover (PC->Modem/Modem->PC).
Å pass på at alt er optimalt. For selv om det funker på andre spill, kan det hende det ikke funker med BF3.

Sjekk denne posten om det er noen begrep du lurer på, http://freak.no/forum/showthread.php?t=206797
Trådstarter
må du være rakettforsker får å game på pc idag :/ sjønte meg ikke på den posten du ga meg XD
Kan noen si meg hva den siste gigant-patchen inneholdt?
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Kan noen si meg hva den siste gigant-patchen inneholdt?
Vis hele sitatet...
Dette, pluss enda litt mer.
http://www.eurogamer.net/articles/20...ead-of-release
Trådstarter
kan det ha noe med at windowsen min ikke er ekte?
Brukte du RemoveWAT eller en Loader? Jeg fikk SLi problemer når jeg brukte en Loader.
Sitat av problemkid Vis innlegg
kan det ha noe med at windowsen min ikke er ekte?
Vis hele sitatet...
Hei igjenn.

Nei, det har ingenting med at windowsen din ikke er ekte. Check-list for deg nå.

-Hvilket antivirus program bruker du?
-Hvordan er DU koblet til det store internettet? (Les posten jeg linket til deg)
-Hvilke enheter på nettverket ditt som du er koblet igjennom har brannmur?

Svar på dette så kan vi kanskje finne et svar her..!
Sist endret av winkeesalami; 31. mars 2012 kl. 20:33. Grunn: Skriveleif
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Begrunn, hva er blitt dårlig?

Jeg synest det er blitt bedre jeg!
Vis hele sitatet...
Jeg er enig, det eneste som mangler nå er en skikkelig god gammeldags nerfing på diverse shotguns og snipere.
Trådstarter
Sitat av winkeesalami Vis innlegg
Hei igjenn.

Nei, det har ingenting med at windowsen din ikke er ekte. Check-list for deg nå.

-Hvilket antivirus program bruker du?
-Hvordan er DU koblet til det store internettet? (Les posten jeg linket til deg)
-Hvilke enheter på nettverket ditt som du er koblet igjennom har brannmur?

Svar på dette så kan vi kanskje finne et svar her..!
Vis hele sitatet...
jeg bruker avg free. er koblet til med kabel i veggen har ingen ruter som jeg vet om, det er hus eiern sin, jeg vet det er fiberoptisk men ikke noe mer enn det, spillte bad company 2 og det gikk smertefritt, tror det er lite brannmur
Ok, kanskje huseiger har litt peiling. Spør om han kan åpne disse for deg:
TCP: 80, 443, 9988, 20000-20100, 22990, 17502, 42127
UDP: 3659, 14000-14016, 22990-23006, 25200-25300

Burde muligens løse problemet.