Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 5211
Jeg var ute og koste meg for ei ukes tid siden... Da brukte jeg stålull, og fikk svingt det rundt med en vaier, mens jeg tok bilde av det...

http://fc06.deviantart.com/fs51/i/2009/278/6/5/Ring_of_fire_by_MagnusWinters.jpg

Vet du om noen andre gøyale pyroeffekter som kan brukes til foto?

Alle er også hjertelig velkommen til å skrive en liten kommentar
Fett bilde! )

Er det bare å smette batteriet innat stålullen ? tips?
???Det går ikke an å gjøre det der mer fabelaktig
Hvordan gjorde du dette? =)
Sitat av Lachrymology Vis innlegg
Hvordan gjorde du dette? =)
Vis hele sitatet...
Vet du spør trådstarter. Men jeg kan gjette...

Stålull brenner - spesielt utgaver uten såpe. Tenner lett ved å kortslutte et batteri mot stålullen. Så hvis du binder stålull i en hyssingstump, tenner på, og snurrer den rundt mens kameraet står i mørket med lang lukkertid, så får du et slikt bilde.
Til dere som vil prøve på dette: Det samme resultatet kan nok oppnås med et stjerneskudd.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Dette likte jeg.
Så uten såper lønner seg
Har prøvd tidligere, men det var med såpe så det fungerte dårlig etter min erfaring.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Til dere som vil prøve på dette: Det samme resultatet kan nok oppnås med et stjerneskudd.
Vis hele sitatet...
Syntes da dette var oppfinnsomt jeg da. Stjerneskudd kan du bare gå å kjøpe, ved å lage ting selv roer man sjelen og kommer i harmoni og ikke minst du ender opp med en god selvfølelse.
Noe som er kult å bruke er å, ta en lang pinne/Stav/Stokk, hva som helst. Ta så en klut/håndkle i begge ender på pinnen , Så dynker du klutene i Lampeolje,fyre på og da er du klar. Pinnen jeg brukte knakk etterhvert, så det er lurt med en ganske tjukk pinne. Funker fett ^
Sist endret av Snurrebassen; 20. oktober 2009 kl. 13:45.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Gratulerer med et fint bilde!
Måten jeg gjorde det på:

1: Kjøp stålull. Hvis det er med såpe, vask ut såpen, og tørk stålullen.
2: Tre stålullen på en waier (helst med litt tyngde i enden, som en femmer eller noe slikt)
3: Gå på location, gjør deg klar.
4: Gni 9v batteri inntil stålullen, eller bruk lighter.
5: Snurr i vei, og knips

Sitat av NitroFis Vis innlegg
Til dere som vil prøve på dette: Det samme resultatet kan nok oppnås med et stjerneskudd.
Vis hele sitatet...
Tror nok ikke du får den voldsomme sprute-effekten. Prøv dette selv, så skjønner du hva jeg mener

Sitat av Snurrebassen Vis innlegg
Noe som er kult å bruke er å, ta en lang pinne/Stav/Stokk, hva som helst. Ta så en klut/håndkle i begge ender på pinnen , Så dynker du klutene i Lampeolje,fyre på og da er du klar. Pinnen jeg brukte knakk etterhvert, så det er lurt med en ganske tjukk pinne. Funker fett ^
Vis hele sitatet...
Skal prøve det... Takk

Sitat av otimate Vis innlegg
Så uten såper lønner seg
Har prøvd tidligere, men det var med såpe så det fungerte dårlig etter min erfaring.
Vis hele sitatet...
Du kan vaske ut såpen, og tørke stålullen, så funger det fint. Desverre er vanligvis stålull uten såpe ganske dyrt om du ikke er heldig

Tusen takk
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
???Det går ikke an å gjøre det der mer fabelaktig
Vis hele sitatet...
Takk for flott kommentar
Stilig ide! Bildet bra veldig bra, også. Kudos!