Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1881
Hey psychonauts!

Tenkte å ta med meg lucy på tur i kveld og oppleve en annen verden, men vil ikke sitte våken hele natten å stuke etter peak..

Har drøssevis med både ekte Rivo 2mg og Ksalol Alprazolam 1mg, men vil unngå å bruke så mye benzo som mulig.. Har også ssri; en 10mg Cipralex (escitalopram) som jeg lurer på vil hjelpe å avbryte trippen siden den har ganske sterk affinitet for 5-HT2A reseptoren.

Noen kloke her som kan hjelpe meg å finne ut av hva som er beste løsningen? Kan hive innpå noen drammer for å forsterke benzoen om det er beste måten selv om det ikke akkurat er bra for kroppen..

Setter pris på alt av svar!
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Benzo vil roe ned og antipsykotika vil på sett og vis kverke trippen, så det vil nok fungere på en eller annen måte, men det er da litt miserabelt, er det ikke? "Oppleve en annen verden" og så hive innpå med stoffer som forankrer deg i denne?

Det undrer meg at du bruker ordet "stuke" om veien ned (som er en fin tid til å kontemplere og bearbeide det opplevde), det er da ikke speed du inntar. Hvorfor ikke heller ta det en gang du har tid, f.eks. i morgen for- eller ettermiddag?
Høres ut som en suboptimal strategi. Gjør det heller når du har tid.

Min personlige mening er at du ikke burde bruke ting til å skru av trippen med mindre det er helt nødvendig.
Å ha det sånn at du kan snylte på de gode effektene og bli "fucked" uten å gjøre resten av jobben med trippen virker meningsløst. Da kan man vel heller bare ta noe annet som er mer egnet til det du egentlig vil oppnå.

Utover det skal antipsykotika virke greit for formålet ditt, har jeg hørt.
Cipralex og andre ssri er vell heller farlig å ta sammens med lsd mtp serotoninsyndrom, og vil vell ikke virke så kjapt tror jeg? Benzo og antipsykotika er vell det du må gå for
Sist endret av Polkos; 20. april 2019 kl. 20:41.
Trådstarter
27 7
Skal for all del ikke kaste vekk trippen. Stuke, bearbeide tankene, hva enn du vil kalle det skal jeg gjøre. Hensikten med tråden var om det var en grei måte å avslutte en trip slik jeg potensielt slipper å sitte våken en hel natt. Noen av oss skal ting dagen derpå og å være kake i skallen da siden en ikke fikk noen søvn er ikke helt optimalt da
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da tar du det på en bedre dag..
Det er egentlig waste of tripp og bruke medikamenter på nedtur. Stanislav Gro advarte på det sterkeste og stoppe trippene på denne måten, da de ikke får arbeidet seg ferdig. Medikamenter bør kun brukes i nødstilfeller dersom du skulle turne helt. Deretter får du langt mer ut av trippen med og ta de kjpe med de gode opplevlesene hånd i hånd.
Av det du har tiljengelig er nok alprazolamen det som vil gjøre mest nytte.
Anonym bruker
"Engstelig Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Escitalopram tviler jeg på vil "hjelpe" den må du stå på lenge skal den ha noen virkning. (Bruker det selv fast)
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Nei, nei og nei. Subjektiv er jeg halt klar over, jeg har prøvd å dysse ned trippen med først, seroquel, så haleol for å avbryte den reisen.

Har flere atipsyc's men ingen av dem redder deg for dette. I alle mine tilfeller av meg og andre trenger man oftest ikke benzoer. Men én veldig sjelden gang får en venn en veldig ubehagelig følelse, da kommer disse preparatene på å gjøre trippen mer kontrollert
Veit ikke hvorfor alle er så negative. Mange som er litt hellige rundt det å trippe, og ser på "bad trips som de mest nyttige trippene" og tydeligvis det å ligge våken i tre timer i sengen etterpå fordi hjernen fortsatt er påvirket men kroppen er sliten som "en del av det".

Personlig så ser jeg ikke nytteverdien ved å ligge og vri meg i senga i 3 timer fordi dopamin eller norephinephedrinenivåene fortsatt er litt høye eller hva det skal være, mens kroppen og hjernen skriker etter søvn.

Jeg føler jeg at jeg bearbeider minnene fra opplevelsen som jeg og de fleste gjør med med det jeg har erfart en hver annen dag; en god natt søvn. Om det er på en minimal - altså MINIMAL - dose av et hjelpemiddel så spiller det for meg ingen rolle.

Anbefaler deg å ta en så liten dose som mulig av det du ender opp med å bruke. Akkurat nok til at kroppen og hjernen får hvilt seg. Og bare hvis du trenger det etter å ha prøvd å sove i 20 minutter.

My two cent :-)

Trodde det var snakk om Molly, dårlig på huske jentenavn så derfor jeg nevnte norepinephrine. Ser det er Lucy det er snakk om nå.
Sist endret av Picard; 21. april 2019 kl. 09:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Av nettopp denne grunnen har jeg slutten å ture på kvelden, jeg står heller opp tidlig på morgenen og drar på butikken å handler inn alt jeg kan tenkte meg at jeg blir å trenge de neste 12 timene også tar jeg en lett frokost før jeg hiver innpå syra og turer hele formiddagen for å så ta nedturen på ettermiddagen, gjør man det slik så er man ikke kjempe sliten på nedturen og det går helt fint å lande og man får sove til kvelden.
Det er best å ture når batteriene er fullt oppladet.