Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 985
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei
Jeg tok sjansen på å skyte tre og en halv ksasol de små blå lørdag kveld. Altså 3.5 mg.
Jeg skal ta urinprøve til onsdag. Kommer det til å vises?
Anonym bruker
"Redd Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sist jeg tok de små ksasol tablettene testet jeg negativt etter 4 dager med urinprøve de sendte til analyse. Jeg trodde at ksasol hadde veldig kort halveringstid?
Noen andre med mer utfyllende info eller erfaringer?
Halveringstid er noe annet enn hvor lenge det kan påvises i urin.
Om det vises kommer veldig an på hvordan du filtrerer.

Alprazolam er ikke særlig vannløselig, så den effekten du får er fra de partiklene filteret ikke fanger opp.

Hvorfor tror folk man kan skyte og røyke alt av piller?

Gjør ihvertfall litt research før du skyter. Eller vinn en Darwin award.

Ønsker deg en fin dag og blodpropp!
Sist endret av SkammeligNykter; 6. november 2022 kl. 12:24.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sist jeg tok de små ksasol tablettene testet jeg negativt etter 4 dager med urinprøve de sendte til analyse. Jeg trodde at ksasol hadde veldig kort halveringstid?
Noen andre med mer utfyllende info eller erfaringer?
Vis hele sitatet...
Kan du ikke bare søke på google, eller i søkefeltet oppe i høyre hjørnet?
Alternativt kan du også droppe og stille spørsmål, når du selv har erfaring???.

Da er det vel ikke noe vits i og spørre?
Anonym bruker
"Redd Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"Alprazolam (Xanor/Xanax/Ksalol):
I blod: flere døgn. I urin: 4-7 døgn (omdanningsstoffet hydroksyalprazolam kan påvises 1-2 uker)."

Så enkelt kan det gjøres med Google.

Du sier selv du har egen erfaring med å teste negativ etter 4 dager så da får du jo bare håpe du får samme erfaringen nå?

Er helt evneveikt å skulle stille alle disse idiotiske urinprøve spørsmålene. Det er SÅ jævøa lett å bare Google seg frem eller lese alle de X antall andre trådene om nøyaktig det samme her inne på freak.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sorry men jeg har ikke erfaring og finner ikke svar på Google når det kommer til å skyte. Har faktisk søkt. Er det en annen påvisningstid enn om man svelger de? Tenker at da går det jo ikke gjennom systemet på samma måte. Jeg har hjemme-urintester men tør ikke stole helt på de
Anonym bruker
"Redd Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er samme påvisnings tid om du svelger eller injiserer.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sorry men jeg har ikke erfaring og finner ikke svar på Google når det kommer til å skyte. Har faktisk søkt. Er det en annen påvisningstid enn om man svelger de? Tenker at da går det jo ikke gjennom systemet på samma måte. Jeg har hjemme-urintester men tør ikke stole helt på de
Vis hele sitatet...
Du har ikke søkt!
Hadde du søkt hadde du sett at alprazolam ikke løser seg i vann, og derfor ikke er egnet til å skyte.

Faen så dumme folk er. Hele tråden forøvrig.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det løser seg forøvrig i metanol.
Du kan jo prøve å skyte det.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Føler nesten jeg også må påpeke at å injisere metanol er en jævlig dårlig ide.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja jeg leste at det ikke løser seg i vann. Leste også om andre som får det rushet av det som jeg er ute etter. Ja visst er det dumt men har blitt avhengig av nåla. Filtrerer to ganger dør jeg skyter. Er tom for ksasol og tilgang og håper jeg er ferdig med skyting. Men spørsmålet er like oppriktig dere trenger ikke å gjøre narr av meg. Men vi er på et anonymt forum så jeg driter i å
Og
Bli gjort narr av her.
Men takk til han over her da fikk jeg svar på at det er lik påvisningstid i urin om man skyter eller tar oralt