Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1973
Kjeda meg litt, så jeg lagde et script som gir deg en tilfeldig post fra en tilfeldig tråd på freakforum. veldig enkelt å greit.


MEN.. Lurer på om noen har en idé på hvordan jeg kan vise innlegget lettere. blir mye styr med å gå ut av tabben hver gang.

Scriptet kan testes HER


Annen input og forslag taes også imot

- Visualn00b
Sist endret av visualn00b; 23. august 2014 kl. 23:11.
Man kan jo klikke på tråd når man ser singelinnlegget. Men jeg hadde likt bedre å fått opp en tilfeldig tråd fremfor et tilfeldig innlegg. Men liker konseptet. Som du nevner så er det jo tungvindt å lukke tabben hver gang, så håper du får det i orden. Da er det jo artig å bla litt på denne måten på kvelder hvor man kjeder seg litt.
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Man kan jo klikke på tråd når man ser singelinnlegget. Men jeg hadde likt bedre å fått opp en tilfeldig tråd fremfor et tilfeldig innlegg. Men liker konseptet. Som du nevner så er det jo tungvindt å lukke tabben hver gang, så håper du får det i orden. Da er det jo artig å bla litt på denne måten på kvelder hvor man kjeder seg litt.
Vis hele sitatet...
HER Denne gir deg en tilfeldig tråd

Men jeg lurer fortsatt veldig på hvordan jeg skal gjøre dette effektivt..

skal prøve å lage et tillegg nå som luker bort slettede tråder.
Du kan jo bare "åpne" linken i en iframe?
da slipper du å åpne/lukke tabene

Sitat av Twiinkee Vis innlegg
Du kan jo bare "åpne" linken i en iframe?
da slipper du å åpne/lukke tabene
Vis hele sitatet...
Utifra litt testing ser ut som du automatisk blir redirected til tråden hvis den settes inn i en iframe.
Sist endret av Twiinkee; 24. august 2014 kl. 11:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dette var en god ide, med en god start!

Skulle gjerne sett at den åpnet tråden i førstepost, og ikke siste =)
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Dette var en god ide, med en god start!

Skulle gjerne sett at den åpnet tråden i førstepost, og ikke siste =)
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du mener.. utdype?

Jeg har testet iframe... man blir bare redirected.

Jeg fikk en ny ide nå da: Hvis det er mulig å holde keyboard kontrollen fokusert på den første tabben (original siden) - kan man jo bare bruke pilene til å "bla i poster", uten å ha tabben åppe?