Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3308
siden jeg uansett ikke får sove vil jeg gjerne lage en tråd som sikkert ikke har så mye betydning siden jeg kun er et enkelttilfelle. men til alle som kjøper kokain - vær forsiktig. jeg kjøpte et gram av en god kompis som kjøpte det av en dealer som mente dette var bra. og ja det føltes veldig bra helt til jeg kom hjem og ikke fikk sove. jeg er egentlig veldig nøye med hva jeg putter i kroppen min men jeg testa ikke kokainen min med en testkit før jeg kom hjem og denne viste positivt for speed. jeg er rett og slett forbanna!til dere kokain dealere som cutter produktet deres med speed og andre stoffer: jeg skjønner godt dere skal tjene penger oppg lever av å selge dop til folk som ikke bryr seg hva de får i seg så lenge det er et hvit pulver. kan dere heller ikke bare cutte kokainen med mel eller noe annet som ikke skader kroppen? nå sier ikke jeg at kokainen er harmløs. men jeg forventer hvertfall å få sove et par timer etter siste dose. nå sitter jeg her å ser på testkiten min som viser det positive bitre resultatet for speed og det er ingenting jeg kan gjøre. jeg har fått i meg et dop jeg aldri noen sinne har hatt lyst til å prøve. og jeg har ikke ombestemt meg for å si det sånn. fyfaen for en jævlig comedown! jeg er åpen for mye drugs og personlig elsker jeg mdma og 2c-b. men igjen - slutt å cutt dopet deres med andre farlige stoffer. jeg hadde ikke forventa å sitte våken 10 timer etter siste inntak av "kokainen". seriøst. dette er en av grunnene til at narkotika burde vært lovlig. så hadde man hvertfall vist hva man putta i seg.........&#&$(%(
Mel er vel litt kjipt å ha i nesa, men ser greia di. Har fått speed i cola'n min et par ganger selv. Har klaget og heldigvis fått nytt, da dealeren påstod han ikke viste at det var speed i den, noe jeg syntes var rart da han bruker mye cola selv!
Trådstarter
poenget mitt er hvertfall at hvis du først skal cutte dopet så gjør det med noe som ikke gir annen effekt enn den rusen man forventer. men problemet er jo at det er for mange narkiser som gir faen i hva de får i seg så lenge det er dop. hadde hver eneste person som brukte drugs eid en testkit å faktisk hadde en viss standard hadde dealerene vært tvingt til å selge bra greier...
Folk blir kyniske/griske når det gjelder så dyre drugs. Så skjønner greia di
Yeah... Men, nå er ikke freak stappet full av pulver-pushere heller da; ta ut aggresjonen din på dealern din om det er så himla ille. Speed i cola er dessverre sånn passe normalt om han handler av randoms.
Skaff deg bedre kontakter.
2 in 1, grattis det er jo jackpot!
Sitat av Yayoisking Vis innlegg
2 in 1, grattis det er jo jackpot!
Vis hele sitatet...
Hvordan er det jackpot, når kokain koster rundt 800 kr grammet, mens speed 200?
Trådstarter
aggresjonen min går selvfølgelig til dealeren som jeg ikke kjenner. og meg selv -som ikke tok meg tid til å teste det før jeg tok det. det er sikkert mange av dere som synes dette er jackpot ja. men for meg var det ikke det.
Helt vanlig at kola innholder koffein/speed/andre oppkvikkende stoffer i Norge. På gata får du ikke tak i skikkelig kokain. Fleste kilobeslag i Oslo består av kokain med under 20% styrkegrad, og det stoffet går ofte innom et ledd til med utblanding før det blir solgt i gram på gaten..
Trådstarter
etter å ha sett gjennom tidligere innlegg du har skrevet hideout så ser det ut som vi er ganske enige. du nevner bla at du heller vil ha kola som er blanda ut med mel enn amf/speed/koffein osv. jeg forventer ikke å få "bra" kola i norge men er jo utrolig kjipt når det er cutta med noe man absolutt ikke vil ha.
Slo produktet i det hele tatt ut på kokain?
Trådstarter
testkitten jeg har tester ikke for kokain. jeg merket det var kokain i produktet men hadde også stor mistanke om at det var amfetamin i, noe testen også viste. testenjeg har heter marquiz. jeg bruker den normalt til å teste mdma og 2c-b :-) men den tester for visse andre stoffer også.
Tok en stripe cola Torsdagsnatt rundt 0200, tror dere dette vil slå ut på urinprøve mandag 13:30?
Har ikke tatt noe annet bortsett fra den ene lille...
Er ille nærvøs...
Kokainen din var antakelig vis blandet så mye ut at du ikke hadde fått tilstrekkelig effekt, slik at dealeren din tilsatte amfetamin, slik at kokainen ikke skulle virke så utblandet. Du får bestilt kokain over nett om du virkelig ønsker rene varer, siden kokainpushere i Norge som regel selger deg en bakepulver,kritt, og amf blanding. Det er noen bra selgere. Det er som regel nordmenn i 40-50 åra etter min erfaring.
Sist endret av Relevant; 23. juni 2014 kl. 23:42.