Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 6224
Er det noen som har erfaringer med inntak av mdma og 2c-b samtidig? Hørt at den beste kombinasjonen av de to er mdma først, følgt av 2c-b et par timer senere, men nysgjerrig på hvordan effekten blir med de to stoffene kombinert i en kapsel. Blir det sånn at den ene rusen slår den andre ut, eller jobber de synergisk sammen?
2C-B og MDMA, også kalt "bromoflip" fungerer synergisk. 2C-B vil intensifisere og gi MDMA-en litt mer dybde. Som alltid når man kombinerer stimulanter og psykedelika vil MDMA dempe 2C-B sine visuelle effekter.

Noen mener at man skal ta 2C-B etter en stund, andre mener at man skal ta det samtidig. Hvis man tar 2C-B en stund etter MDMA, mener noen at man forlenger MDMA-effektene og lettere kan lære inn og huske innsiktene fra MDMA-turen, mens hvis man tar begge samtidig får man et enormt rush, og effektene vil forlenges og forsterkes uansett grunnet synergi. Jeg ville satset på å ta begge samtidig for pure rekreasjonelt bruk (les: alt annet enn heavy terapibruk).

Et annet argument for å ta stoffene samtidig er nedturen. Selv om ytterst få kresjer av MDMA så er det ikke noe særlig å gjøre dette mens man er i full psykedelisk gange. 2C-B kan være et utrolig kaldt og kynisk stoff, så det kan ende opp med at man sitter igjen på en ganske tom tripp etterpå hvis man er en av de uheldige som skulle få litt skitten MDMA eller som er sensitive for nedturer.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av Rottegift Vis innlegg
2C-B og MDMA, også kalt "bromoflip" fungerer synergisk. 2C-B vil intensifisere og gi MDMA-en litt mer dybde. Som alltid når man kombinerer stimulanter og psykedelika vil MDMA dempe 2C-B sine visuelle effekter.

Noen mener at man skal ta 2C-B etter en stund, andre mener at man skal ta det samtidig. Hvis man tar 2C-B en stund etter MDMA, mener noen at man forlenger MDMA-effektene og lettere kan lære inn og huske innsiktene fra MDMA-turen, mens hvis man tar begge samtidig får man et enormt rush, og effektene vil forlenges og forsterkes uansett grunnet synergi. Jeg ville satset på å ta begge samtidig for pure rekreasjonelt bruk (les: alt annet enn heavy terapibruk).

Et annet argument for å ta stoffene samtidig er nedturen. Selv om ytterst få kresjer av MDMA så er det ikke noe særlig å gjøre dette mens man er i full psykedelisk gange. 2C-B kan være et utrolig kaldt og kynisk stoff, så det kan ende opp med at man sitter igjen på en ganske tom tripp etterpå hvis man er en av de uheldige som skulle få litt skitten MDMA eller som er sensitive for nedturer.
Vis hele sitatet...
Hvis det er "alt annet enn heavy terapibruk", hvordan føles MDMA under 2C-B+MDMA? viktigste for meg er at MDMA-følelsen er veldig tilstede, når dette er minst 70% av grunnen til at jeg tar de to (ikke fordi jeg misliker 2C-B, men fordi jeg er særdeles glad i MDMA).

vanligvis tar jeg candyflip der jeg dropper MDMA 5 timer uti (like etter LSD peak) slik at jeg har hovedsakelig MDMA-følelsen, men med de "sanselige" effektene av LSD fortsatt tilstede.
Sist endret av BetjentBjarne; 14. april 2012 kl. 11:24.
er ikke dette det som blir kalt "skitzo"? Når jeg heiv på det der så tura jeg så jeg lå på gulvet, så en mann gå igjennom en dør, hoppe over dørkarmen, gå inn igjen, hoppe over karmen å gå inn gang nr 3 mens jeg lå på gulvet å rista :P men da var det 2 kapsler med 150mg mdma og uviss mengde 2-cb

Edit : Funny story, Spiste ca 6-700 mg mdma forrige helg, hadde visst sett ut som en dinosaur og begynt å spise på kartboka til kompisen min når vi var ute å kjørte bil. heahehaheahea
Sist endret av take'a'hit!; 14. april 2012 kl. 13:15.
da har du tatt for mye (2c-b). vet ikke om det kan kalles skitzo, vanligvis kalles det honeyflipping eller bromoflipping.
Sist endret av BetjentBjarne; 14. april 2012 kl. 13:15.
Sitat av BetjentBjarne Vis innlegg
da har du tatt for mye (2c-b). vet ikke om det kan kalles skitzo, vanligvis kalles det honeyflipping eller bromoflipping.
Vis hele sitatet...
hehe åja, funny var det ihvertfall
Litt vanskelig å sammenligne i og med at du overdoserte så massivt.
Sitat av fetter Vis innlegg
Litt vanskelig å sammenligne i og med at du overdoserte så massivt.
Vis hele sitatet...
jeg tror ikke jeg overdoserte så grovt egentlig, mdma er jeg jo godt kjent med, men var første gang jeg tok 2-cb, eller det var med i en partymix som sendte meg på sykehuset for snart 2 år siden, men bortsett ifra det liksom. så kan være at jeg har altfor lav toleranse på dette.

Sitat av take'a'hit! Vis innlegg
hehe åja, funny var det ihvertfall
Vis hele sitatet...
Mente ikke at det som skjedde kalles skitzo, men kapslene med blanding av mdma krystaller og 2cb kalles skitzo.

Skjønner hvorfor de kalles det etter å ha tura (overdosert) på disse.

Sitat av take'a'hit! Vis innlegg
hehe åja, funny var det ihvertfall
Vis hele sitatet...
Mente ikke at det som skjedde kalles skitzo, men kapslene med blanding av mdma krystaller og 2cb kalles skitzo.

Skjønner hvorfor de kalles det etter å ha tura (overdosert) på disse.
Sitat av take'a'hit! Vis innlegg
jeg tror ikke jeg overdoserte så grovt egentlig, mdma er jeg jo godt kjent med, men var første gang jeg tok 2-cb, eller det var med i en partymix som sendte meg på sykehuset for snart 2 år siden, men bortsett ifra det liksom. så kan være at jeg har altfor lav toleranse på dette.
Vis hele sitatet...
300mg MDMA er overdosering uansett hvor mye du har tatt før.
Det er en herlig kombinasjon spør du meg! jeg veldig glad i 2c-b. spess omega knipsa.
▼ ... flere år senere ... ▼
Noen fler som har prøvd denne komboen? Tenkte jeg skulle prøve i helga. Jeg har en magefølelse som sier at 2-cb må svelges først og så MDMA litt uti trippen. 1 time? 2? Jeg har aldri fått nedtur av MDMA så har mest lyst til å kjenne den på slutten istedenfor 2-cb. Godt grønt skal og røykes.
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Noen fler som har prøvd denne komboen? Tenkte jeg skulle prøve i helga. Jeg har en magefølelse som sier at 2-cb må svelges først og så MDMA litt uti trippen. 1 time? 2? Jeg har aldri fått nedtur av MDMA så har mest lyst til å kjenne den på slutten istedenfor 2-cb. Godt grønt skal og røykes.
Vis hele sitatet...
Ja, pleier å ta emman en timer eller to uti trippen så de slutter å virke sånn ca samtidig, er litt vanskelig og følge med på tia når man er tura så kan være jeg droppa så sent som tre - fire timer etter 2cb, men sikter etter plass mellom en og to timer.

2cb, emma og god røyk kan gi en heftig mindfuck og lite hukommelse fra trippen, ikke røyk så mye om vi vil ha noe ut av turen.
Folk er forskjellige og liker forskjellige ting. Jeg har ikke prøvd kombinasjonen selv, men kan tro at det å trippe på nedturen til MDMA ikke vil være en god opplevelse. Selv ville jeg inntatt MDMA noe etter 2c-b, slik at de hadde endt ca. likt.
Må ihvertfall gjøre klar både MDMA drops og evt jointer først. det og håndtere pulver og slikt under påvirkning kan fort bli trøblete
2c-b etter emma fungerer særdeles bra. Jeg har tatt det når man får den første "åh, nå begynner jeg å komme ned"-følelsen. Det føles ut som om MDMA-turen blir forlenget, men med litt mer trippiness. Nedturen fra MDMA blir altså ikke-eksisterende. Definitivt en bra kombo!

Angående dosering ville jeg holdt meg til ca 10-13mg 2c-b etter din vanlige emma-dose hvis du bare vil forlenge MDMA-trippen, og mellom 15-20mg hvis du vil ture litt.

Jeg har også prøvd å ta en lav dose MDMA etter 2c-b (~90mg ca. 3 timer inn). Det var en meget god kombo det også, med helt annen karakter enn hvis man tar Emma først. Så jeg anbefaler å prøve begge deler 😊

Står en del om dette på nettet også, søk på "MDMA 2c-b combo"k
Sitat av curiositycat Vis innlegg
2c-b etter emma fungerer særdeles bra. Jeg har tatt det når man får den første "åh, nå begynner jeg å komme ned"-følelsen. Det føles ut som om MDMA-turen blir forlenget, men med litt mer trippiness. Nedturen fra MDMA blir altså ikke-eksisterende. Definitivt en bra kombo!

Angående dosering ville jeg holdt meg til ca 10-13mg 2c-b etter din vanlige emma-dose hvis du bare vil forlenge MDMA-trippen, og mellom 15-20mg hvis du vil ture litt.

Jeg har også prøvd å ta en lav dose MDMA etter 2c-b (~90mg ca. 3 timer inn). Det var en meget god kombo det også, med helt annen karakter enn hvis man tar Emma først. Så jeg anbefaler å prøve begge deler 😊

Står en del om dette på nettet også, søk på "MDMA 2c-b combo"k
Vis hele sitatet...
Har lest en del rundt, men liker av en eller annen grunn å høre det herfra og. Vi nordmenn vet best

Fungerer jo forsåvidt over all forventning dypt nede i posen på både det ene og det andre. Synd med de to jeg skulle ture med da som slokna dritings før de fikk i seg MDMA
Sist endret av NodSquad; 12. november 2015 kl. 04:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Folk er forskjellige og liker forskjellige ting. Jeg har ikke prøvd kombinasjonen selv, men kan tro at det å trippe på nedturen til MDMA ikke vil være en god opplevelse. Selv ville jeg inntatt MDMA noe etter 2c-b, slik at de hadde endt ca. likt.
Vis hele sitatet...
Visstnok så skriver Sasha Shulgin at og ta 2C-X akkurat før man er baseline fra MDMA er en herlig opplevelse med masse innsikt. Det er noe som skjer slik at man ikke får nedturen visstnok, og bevarer det gode følelsene. Jeg har ikke testet det ut selv så vet ikke om det stemmer.
Sitat av Picard Vis innlegg
Visstnok så skriver Sasha Shulgin at og ta 2C-X akkurat før man er baseline fra MDMA er en herlig opplevelse med masse innsikt. Det er noe som skjer slik at man ikke får nedturen visstnok, og bevarer det gode følelsene. Jeg har ikke testet det ut selv så vet ikke om det stemmer.
Vis hele sitatet...
Dette stemmer forsåvidt. Hele poenget med å ta mdma først er at 2cb dreper alt av nedtur og man går heller inn i en smooth overgang. Dette fungerer hvertfall for meg. Jeg kan ikke si hvordan det funker å dosere 2cb før mdma for det har jeg aldri gjort. Jeg stoler på Shulgin.
Sitat av Picard Vis innlegg
Visstnok så skriver Sasha Shulgin at og ta 2C-X akkurat før man er baseline fra MDMA er en herlig opplevelse med masse innsikt. Det er noe som skjer slik at man ikke får nedturen visstnok, og bevarer det gode følelsene. Jeg har ikke testet det ut selv så vet ikke om det stemmer.
Vis hele sitatet...
Kan skrive under på den.

Liker forøvrig også å få en del ut av den rene MDMA opplevelsen før jeg tar 2c-b'n uansett, siden det er såpass lenge mellom hver gang. Da får du litt av alle verdener! Kjempe combo!
▼ ... over et år senere ... ▼
hadde en kveld nylig hvor jeg tokk 3 og en halv knips med god del mdma i, og sniffet og droppet rundt 50-70 mg(til sammen med begge metoder) 2cb iløpet av den kvelden det jeg husker er at det funket fjell! var dog redd på noen punkt for psykose men det skjedde heldigvis aldri