Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2130
Hei!

Er det noen som vet hvordan man kan se på Netflix i nettleseren? Når jeg prøver får jeg en melding som sier:

"Hvis du vil fortsette, trenger du Netflix-appen for Windows 8.

Den er tilgjengelig uten kostnad i Windows Store"..

Det som egentlig er problemet er at om jeg bruker appen får jeg ikke amerikansk netflix og det vil jeg gjerne ha.

Takk på forhånd
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Er Windows 8 virkelig så ille? Det er jo nesten så man heller må kjøpe seg en Macintosh. Det gode med Windows er jo at man kan modde Pcen som man vil og ha ekstremt mye frihet, mens med Mac er alt enkelt tilrettelagt så "alle" kan bruke det, men uten den deilige friheten til Windows.

Men hvis Windows virkelig er på vei ned den stygge gata der de tvinger deg til å laste ned apper for å se filmer så må jeg kanskje bytte over til Linux eller noe sånt. Får håpe de går tilbake til sitt gode gamle Windows med neste utgivelse. Windows 8 er virkelig noe herk.
Dette har jo ikke noe med windows 8 å gjøre, men netflix som av en eller annen grunn har bestemt å ikke la windows 8 brukere få bruke websiden. Dette kan løses med å endre på informasjonen du sender til netflix i headeren så de ikke får informasjon om at du bruker windows 8.
Chrome og netflix fungerer helt fint her på win 8.1
Trådstarter
85 0
Sitat av etse Vis innlegg
Dette har jo ikke noe med windows 8 å gjøre, men netflix som av en eller annen grunn har bestemt å ikke la windows 8 brukere få bruke websiden. Dette kan løses med å endre på informasjonen du sender til netflix i headeren så de ikke får informasjon om at du bruker windows 8.
Vis hele sitatet...
Vet du hvordan jeg kan gjøre dette? Hehe
På nettleseren din, bruker du skrivebordsmodusen? Kan ha noe å gjøre med det
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
Jeg oppdaterte min windows 8 til 8.1 da fungerte det som før igjen. Jeg tror det har noe med at windows 8 bruker flash versjonen av netflix, 8.1 bruker html5
Sitat av cos Vis innlegg
Jeg oppdaterte min windows 8 til 8.1 da fungerte det som før igjen. Jeg tror det har noe med at windows 8 bruker flash versjonen av netflix, 8.1 bruker html5
Vis hele sitatet...
Netflix bruker verken html5 eller flash, men Silverlight, vel med unntak av brukere med OS X Yosemite som får nyte html5 til fordel for Silverlight.
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
Sitat av krJo Vis innlegg
Netflix bruker verken html5 eller flash, men Silverlight, vel med unntak av brukere med OS X Yosemite som får nyte html5 til fordel for Silverlight.
Vis hele sitatet...
http://www.extremetech.com/computing...e-dramatically

Det fungerte iallefall knirkefritt igjen når jeg oppdaterte til 8.1
Sist endret av cos; 24. juli 2014 kl. 21:34.
Sitat av cos Vis innlegg
http://www.extremetech.com/computing...e-dramatically

Det fungerte iallefall knirkefritt igjen når jeg oppdaterte til 8.1
Vis hele sitatet...
Beklager, da er det noe jeg ikke har fått med meg! Gledelig å høre at Neflix endelig har tatt til vettet og blitt kvitt Silverlight.
Trådstarter
85 0
Sitat av Asiphyxia Vis innlegg
På nettleseren din, bruker du skrivebordsmodusen? Kan ha noe å gjøre med det
Vis hele sitatet...
Jeg bruker skrivebormodusen, orker ikke noen av Windows appene i det hele tatt..

Jeg oppgraderte til 8.1 og nå fungerer det helt fint
Sist endret av Skanin; 25. juli 2014 kl. 16:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det har helt KLART noe med Windows 8 å gjøre. De har lagt opp hele systemet så det skal være umulig å finne fram til noe som helst annet enn nettleser og world. Ekstremt uoversiktelig og tungt system.
Netflix fungerer helt fint hos meg på Windows 8. Bruker skrivebordmodus og Firefox, får åpna i nettleser uten problemer.